Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
20-11-10, 15:07 #1
Kan man bli kvitt store knuter uten operasjon? Jeg er professjonell operasanger
Nå har jeg vært på ultralydog røngten. Det viste seg at høyre del av kjertelen er fin, men i den venstre fins det flere klumper og en er på 5cm ganger 3 ganger 3,5.
. Jeg må på biopsi for de vet ikke om det er ondartet eller godartet. Jeg vil ikke opereres for jeg vil ikke ødelegge fremtiden min. Jeg er professjonell operasanger og det vil være en tragedie om stemmen min skal bli ødelagt. Jeg ser at det ikke er så mange som skriver om naturlig behandling. Kan man bli kvitt store knuter uten operasjon?
Om det er ondartet er jeg jo mest bekymret for mine 4 småbarn under 5 1/2 og min mann som allerede nå er eneforsørger når jeg ikke synger. Er det rett av legene/sykehuset å la meg vente i ukevis på biopsi når jeg allerede har ventet i en måned på ultralyd? Jeg har sagt at jeg er mye alene med mine små barnsiden mannen jobber borte, men de sier de må prioritere de som de vet har kreft. Jeg har rare symptomer som brennefølelse i hodebunnen på den siden der strumaen er og noen ganger i hender brystkasse eller inni halsen.Det er ikke svett og varm brennefølelse, mer mot ising. Jeg tror det er en autoimmunn sykdom i bunnen. Alle blodprøver er normale.
Fikk ikke utslag på mykoplasma heller
Lignende tråder
-
Candida - hvor lang tid tar det å bli kvitt snyltesoppen?
Av Kevlin i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 8Siste melding: 07-03-12, 10:29 -
Noen som har hatt ødemer / "vann" i kroppen - og blitt kvitt det?
Av Kevlin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 01-06-10, 12:01 -
Cyster og knuter
Av cyrene i forumet OperasjonssalenSvar: 23Siste melding: 21-08-09, 20:15 -
Uff - jeg skal ta celleprøve av knuter i skjoldbruskkjertele
Av pingu i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 11-10-07, 10:55 -
Knuter i kjertelen.
Av Anne Ma i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-06-06, 08:55

Svar med sitat
Bokmerker