Der blev skrevet i denne tråd følgende:
Det siste jeg trenger nå er å ese ut å bli dobbelt så stor, noe ganske mange har skrevet masse om fra før her inne...
Det er som om det ikke er det samme forum denne bruger og jeg læser med på... men hvis jeg har overset noget, vil jeg gerne spørge alle dem, som går på HC-binyrestøtte: er her nogen som blev dobbelt så stor eller har taget meget på i vægt af at komme i behandling med hydrocortison/Florinef?

Jeg spørger så direkte fordi det er vigtigt ikke at tegne rene linier for ikke at skræmme folk fra binyrestøtten. Mange syge af hypothyreose udsættes for at deres behandling med Levaxin eller Thyroid ikke virker godt nok fordi deres binyrer ikke magter medvirke til optag af medicinen i kroppens celler. Det betyder at de vil blive ved med at være i behandling med reduceret effekt hvis de lader sig skræmme af påstanden om at støttebehandling med hydrocortison vil gøre dem overvægtige.

Er her nogen som blev dobbelt så stor eller har taget meget på i vægt af at komme i behandling med hydrocortison/Florinef?