Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
12-11-10, 09:42 #13
Sv: Alvorlig talt - Norsk thyrodeiaforbund
Søkte på NTF på google og fikk opp blant annet: "Norsk Tamrotte Forening" Hehe.... Måtte bare le litt
Er barnslig, vet det....
Men fra spøk til alvor. Tenkte å spørre NTF om de kunne gjøre noe for at vi som bruker ERFA eller Armour kunne få det på blå resept. Og så tenkte jeg også å spørre om de ikke kan forsøke å spre kunnskap om at når en bruker ERFA/Armour så blir TSH ubrukelig å styre etter. Dette er jo kunnskap som kommer fra Aker. Men det er jo åpenbart at den informasjonen ikke har kommet ut til endokrinologene og legene i dette landet.
Er det noen som har prøvd å spørre om disse tingene, og hva har dere i tilfelle fått til svar?Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Alvorlig allergi som bare blir verre og verre.
Av Hild Adelen i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 28-11-10, 19:08 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Medisinsk norsk-engelsk-norsk ordbok
Av Sonja Midtlien i forumet BiblioteketSvar: 0Siste melding: 16-02-09, 20:51 -
Norsk litteratur om FT4 og FT3
Av marge i forumet Thyreoidea-hormonerSvar: 3Siste melding: 22-03-07, 11:22 -
Helseinformasjon på norsk
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 23-11-06, 00:42

Svar med sitat

Bokmerker