Hei Rufus!
Ville bare kommentere intoleranser, på Balderklinikken var de veldig opptatt av det i forbindelse med både Hashimotos og slitne binyrer. De mener lekkasje fra tarmen gjør at immunforsvaret angriper også skjoldbrurkkjertelen, og trooor han sa at binyrene også blir mer slitne om vi spiser ting vi ikke tåler.
Jeg testet positivt på eggallergi, selv om jeg aldri har tenkt over det før. Synd, jeg liker egg og det er jo et "komplett" måltid

Skal også unngå sukker, og prøver å unngå gjær, hvetemel og andre raske karbohydrater. Sprekker litt av og til, men har lest 2-3 "hormonbøker" som råder til bruk av progesteronkrem om en har søtsug. Skal visst redusere insulinnivået.

Kan forresten anbefale "From fatigued to Fantastic", "The miracle of bioidentical hormones", og "The hormone solution". Felles for disse tre er at alle anbefaler progesteron til sånn ca. alle....

Beklager Rufus, ble pratesyk her Formen min blir og saaakte bedre, så litt værre igjen, så det kan være vanskelig å vite hvilken vei det går ;) Men tror litt av grunnen er at jeg gjør litt for mye i forkant av at formen er på plass.
Jobber fullt men merker jeg ikke har så mye liv utenom jobben. Er det slik det skal være? Jeg kan gå på jobb, men ikke så mye mer.....

Det går nok fremover med deg Rufus? Men det er jo mye lettere å merke når det faktisk gjør det, enn ellers... det er en skikkelig tolmodighetsprøve, det her...