Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Tråd: Ikke min feil likevel :)
Threaded View
-
11-11-10, 10:07 #27
Sv: Ikke min feil likevel :)
Høydosereaksjoner? Og de kan ofte være midlertidige...
Problemet er jo at til og med pakningsvedleggene fokuserer MYE mer på ubehaget som følger høydosereaksjoner (som IKKE er farlige for de aller fleste uten hjerteproblemer) enn ubehaget, følgesykdommene og FARENE ved å gå underdosert.
De aller, aller fleste medisinerte mennesker holder rett og slett ikke ut høydosereaksjonene så lenge at de blir en helsemessig risiko. Derimot brukes disse reaksjonene av medisinsk personale som om de var likestilt med HØYT stoffskifte - og dermed likestilles også de kortvarige høydosereaksjonene med de helsemessige følgene av langvarig, sykelig høyt stoffskifte. Uten at man skjeler til hva som skjer med kroppen under forlenget lavt stoffskifte (la meg bare begynne å snakke om næringsopptaket i tarmen som følge av reduserte tarmbevegelser...!!!).
Dette er bare feil, feil, feil!
(Du fikk igang kjepphesten min nå...)Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Prøvene er helt fine også er man likevel syk?
Av pling i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 147Siste melding: 16-05-12, 20:31 -
Ikke lavt stoffskifte likevel?
Av Claudia i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 20-10-10, 17:55 -
Lyst på bil? Ikke? Les likevel!
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 04-11-07, 12:41 -
legen i morra (tror jeg om jeg ikke husker feil igjen da...)
Av Lissa i forumet Hos legenSvar: 3Siste melding: 20-10-06, 13:41

Svar med sitat

Bokmerker