Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Tråd: Ikke min feil likevel :)
Threaded View
-
08-11-10, 10:11 #11
Sv: Ikke min feil likevel :)
Siljenta, jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg har også sklidd ut av arbeidslivet på grunn av "latskap".
Mitt råd til deg er at du bruker alle muligheter du har. Gi faren din tid til å tenke gjennom tingene og se de siste årene i et nytt lys. Fortell alle vennene dine om det du har oppdaget. Gjerne flere ganger, i små drypp. Og svelg for all del stoltheten din og gå til Nav. Få det du har krav på, ikke bare dagpenger. I første omgang kan du lese om Arbeid med bistand, de har brosjyrer liggende. Det er hele jobben deres å støtte deg slik at du kan komme ut i arbeid igjen, det er derfor de sitter der - for å hjelpe deg til å komme videre - i ditt eget tempo, etterhvert som du blir bedre. Pass på å gjøre det tydelig for dem at du vil bruke evnene dine. Vis at du har fått trua!
Og vær litt snillere med deg selv, ikke ta deg ut hele tiden. Det tar tid å lære det, tro meg.
PS: Jeg glemte forresten at du kan få støtte til å gjøre ferdig utdanningen din, hvis det kan bedre sjansene dine på arbeidsmarkedet. Og det gjør det jo.
Sist endret av Jerene; 08-11-10 kl 10:19 Begrunnelse: PS
Lignende tråder
-
Prøvene er helt fine også er man likevel syk?
Av pling i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 147Siste melding: 16-05-12, 20:31 -
Ikke lavt stoffskifte likevel?
Av Claudia i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 20-10-10, 17:55 -
Lyst på bil? Ikke? Les likevel!
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 04-11-07, 12:41 -
legen i morra (tror jeg om jeg ikke husker feil igjen da...)
Av Lissa i forumet Hos legenSvar: 3Siste melding: 20-10-06, 13:41

Svar med sitat

Bokmerker