Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Threaded View
-
05-11-10, 19:25 #7
Sv: Noen mener at infeksjon er årsaken til alla autoimmune sykdo
Symptomene er svette, særlig på natten, tåkete i hodet, irritabel, prikking,vondt i halsen,hes også denne strumaen på halsen trøtt og/eller hyper,Trøtt etter mange timer søvn, vondt i ledd og muskler. De to siste har jeg egentlig kjent i mange år.
Men nå til noe som kanskje blir litt twilightzone for noen. Hadde egentlig ikke tenkt å ta det opp her men det var jo det første jeg tenkte på da jeg så denne tråden om mykoplasma. Først til litt historie fra oss her i huset:
Jeg hadde en langvarig bihulebetennelse i vår og min mann hadde det også rett før. ( ingen av oss har hatt dette før) Hele familien var forkjølet, eller hva det nå var lenge. Vi har brukt å filtrere vannet i etpar år men så ble renseren ødelagt og vi renset ikke vannet på noen mndr pga veldig trang økonomi og prioriterte dessverre ikke vannrensing da.
Jeg var litt slappere under denne siste graviditeten enn de tre forrige, men det forhindret meg ikke i å snekre og jobbe i hagen. Har fått 4 barn i løpet av 5 år men jeg har vært så sprek, reiste hjem fra sykehuset dagen etter fødselen begge de siste to gangene og jobbet i hagen og drog opp røtter og tok opp steiner på fleirfoldige kilo.(hehe) nabodamene kalte meg jernkvinnen,( ikke for å skryte men for å illustrere hvilken energi jeg egentlig har.)
Nå i sommer dukket denne strumaen opp og i etterpå fikk jeg problemer med tannkjøttet. Det var vondt rundt tenner på samme side som strumaen, en slags brennfølelse. Det stakk i neseboret på samme side av hodet. Tannlegen sa jeg var helt fin, (og hull hadde jeg ikke, Har ikke brukt fluor på 4 år!)Jeg hører pulserende lyder i hodet, det stikker og prikker. Jeg trodde jeg var el-følsom og tok kontakt med FELO forening for el overfølsomme og de sa de hadde hørt at folk kunne ha sånne symptomer. Faktisk kan microbølger fra mobilmaster og annen emf påvirke skjoldkjertelen!
Det interressante syns jeg er at det er et annet relativt nytt fenomen som påvirker folks helse, som ikke alle har fått øynene opp for. Dette er noe som kalles chemtrails eller geo-engineering. ( jeg kaller det fly-fis!) Det er tatt prøver av nedfallet og de har funnet mykoplasma og annet gørr. Gjør et google-søk på chemtrails og mykoplasma og chemtrails og emf.
du sa:"Den prøven det er mest hensiktsmessig å teste mykoplasma heter en nasopharynxprøve. En myk plastpinne med en slags q-tips i enden skyves opp i nesen , til det treffer neseskilleveggen. Der skal den ligge å absorber evt mikrober i 15 sekunder før den draes ut puttes i et glass med en rosa væske og sendes til sykehuset. IKKE tro at denne testen er like god i blod."
Den der skal jeg kreve å få! takk!!Sist endret av annis; 05-11-10 kl 20:52
Lignende tråder
-
Normale verdier, fortsatt dårlig form.
Av Evelina i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 33Siste melding: 26-03-10, 23:28 -
Hva er normale verdier på calsium, kalium og kreatinin?
Av Linn i forumet Normalverdiene?Svar: 7Siste melding: 13-11-06, 18:48 -
Normale verdier????
Av Nala i forumet Normalverdiene?Svar: 8Siste melding: 09-10-05, 22:31

Svar med sitat

Bokmerker