jeg har nå gått på 50mg i ca to uker. har en annen tråd her om at jeg fikk så mye bivirkninger første gang, men denne gangen har jeg økt sakte over tid og gått mye bedre, men jeg har nesten hver dag et svakt svakt press over brystet og kan av og til føle at jeg er litt jaget...eller at jeg løper litt løpsk...vanskelig å forklare he he
men så var jeg på et foredrag og der ble det opplyst om at man kan dele opp medisinen i løpet av dagen. noen som har gjort dette? har tatt 25 til før frokost og så tenkte jeg 25 til lunsj...

ellers så tviler jeg liksom på et vis... prøvesvarene mine før medisin var;
tsh 2.4
t4 11.3
t3 4.3
fikk inntrykk av her inne at jeg var heldig som fikk diagnosen på dette grunnlaget(har i tillegg ms)
men når jeg ser på prøvesvar tilbake fra 2008 var de i:
april:
tsh 0.82
t4 12.5
t3 4.7

juni:
tsh 1.1
t4 11.7
t3 4.1
og i 2005 var de:
tsh1.3
t4 13.9
t35.0

så altså er de jo litt like syns nå jeg så jeg tenker veldig. hvorfor medisiner nå og ikke allerede i 2005?? har et vagt inntrykk av at legen er veldig inni lavt stoffskifte nå og derfor lettere setter folk på medisin.... men vet ikke helt.er han bare blitt mere opplyst??
er bare så skeptisk til alle medisiner og også sliten av å være syk og hele tiden ta hensyn
jeg har også målt tempratur under armen hele tiden nå og det er en klar økning fra rundt 34-35 grader i begynnelsen til nå ca 36,4 så ifølge den metoden er jeg jo på riktig vei. er nok også jevnt mer stabil. særlig psykisk. nå har jeg fått mensen og er litt spent for det har vært noen av mine sterkeste nedturern
ha en fin dag alle her inne på forum. godt å lufte litt tanker setter stor pris på tilbakemeldinger