Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
01-11-10, 13:01 #13
Argh, blir så provosert!
Argh! Jeg merker at jeg begynner og bli lei av å ikke bli tatt seriøst! Vi har om kostveiledning i dag, og snakket om vektnedgang og en spurte om dette med lav eller høy forbrenning. Foreleser sa at mennesker har så og si samme forbrenning og svært sjelden kan noen unnskylde på forbrenningen sin.
Jeg rakk og hånda og spurte om hun snakket om friske eller syke mennesker, fordi det er dem med f.eks stoffskiftesykdommer som har nedsatt forbrenning. Foreleser svarer at det er kun de som ikke er under behandling. Jeg svarte at dette ikke stemmer, for selv om man er adekvat behandlet (ifølge blodprøver) betyr ikke dette at forbrenningen er "normal". Men det ble bare avblåst!
Kjenner jeg blir irritert! Til og med lege ved Aker sa det samme som meg. Nei, vi blir tydeligvis ikke tatt seriøst så lenge vi ikke tenker innenfor den fastbestemte "boksen".
RosaElefant
RosaElefant
...
Lignende tråder
-
Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:)
Av Rosin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 93Siste melding: 11-08-12, 19:11 -
Ernæringsstudent med hypothyreose
Av rosaelefant i forumet Lavt stoffskifteSvar: 45Siste melding: 19-01-11, 06:06 -
Ernæringsstudent med hypothyreose søker informasjon og støtte(:
Av rosaelefant i forumet Helbred og kostholdSvar: 15Siste melding: 26-10-10, 12:24 -
Nykomling som søker svar
Av HeiDisign i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 13-01-08, 09:46

Svar med sitat
Bokmerker