Hei Anisa

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Er det fortsat samme "regime" du efterlever? Måske var det en ide at overveje at veksle i en periode, for at bryde igennem plateauet?
Nei, jeg har ikke akkurat samme regime lenger. Har kuttet ut bønner, kornprodukter, ris og de fleste andre karbohydrater. Spiser litt sushi av og til, men ellers er jeg på en ganske streng lavkarbodiett. Spiser bær og grønnsaker, kylling, rømme, fløte, oljer, karbonadedeig, salat, nøtter etc. Trives egentlig med det og synes det er greit å spise sånn. Nå er jeg ikke helt inne på disse begrepene og jeg teller ikke karbohydrater, men jeg tror at måten jeg spiser på kan kalles ketogent.

Et vekselsbruk mellom sånt kosthold og et litt mindre strengt kosthold?

Egentlig hadde jeg tenkt at det jeg spiser ikke har så mye med denne vektoppgangen å gjøre da jeg tenker den er rent hormonell... Har alltid kunne spist hva jeg har villet og rørt meg så lite/mye jeg har villet uten at vekten har blitt påvirket. Det som har påvirket vekten min har alltid vært hormoner (p-piller først og fremst).

Føler du at vekten din ble normalisert når du kom over på westroid eller har du det slik fremdeles?

Rufus