Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
01-06-06, 16:46 #11
Enda en grunn til å lage en stoffskifteforening selv?
Du er jo proff - så hva er problemet?
Selv kan jeg lite om HTML, men jeg kan publisere (hvis jeg husker det etter et halvt år i koma) på en meget enkel og rimelig måte (men da blir utseendet enkelt, selvfølgelig). (Man behøver INTET program for å skrive nettsider - man kan gjøre det i Notisblokk, men man må ha noen få, grunnleggende kunnskaper om HTML - ikke mye.) Og man slipper de beryktede frames ++
Ftp er ikke særlig vanskelig så vidt jeg husker, men her må man ha hjelp av et lite program - muligens - hvis man ikke kan laste sidene opp fra webhotellet (istedenfor fra maskinen sin). (Men hvor har jeg gjort av notatene? - Pytt, vi får lære underveis ;) ) Og det ikke jeg kan, nora, kan i alle fall DU! ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Thyreoidea hormon resistens - artikkel av Lars Omdal
Av Siriliss i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 3Siste melding: 31-03-08, 21:33 -
Nytt nummer av Thyra samt artikkel om prosjekt med norsk tel
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 14-06-07, 19:04 -
Nytt nummer av Thyra samt artikkel om prosjekt med norsk tel
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 1Siste melding: 14-06-07, 19:04 -
Thyra-artikkelen om Armour?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 23Siste melding: 16-06-06, 13:36 -
Artikkel i Thyra om Omdal samt Armour
Av nora i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 21Siste melding: 06-06-06, 02:16

Svar med sitat
Bokmerker