Sitat Opprinnelig skrevet av Rufus Vis post
Hei dere

Ja, jeg synes dere som har småunger og mange familieforpliktelser er så utrolig flinke! KJempeimponert over dere!!! Tenkt mange ganger i løpet av de siste årene at om jeg hadde vært alenemor med småunger måtte jeg rett og slett ha gitt fra meg omsorgen. Jeg kan konsentrere meg stort sett om meg selv. Jeg kan derfor prioritere å jobbe så mye som jeg klarer - dette for å slippe å gå hjemme noe som gjør meg deppet!
Jeg elsker barna mine over alt i verden, men jeg ser jo at jeg antakelig hadde hatt en raskere bedringskurve dersom jeg kun hadde hatt meg selv å ta hensyn til. Tenker på det av og til, om det kan være lov å si det. Nå er det tut & kjør fra 06.00 til levering i barnehage, og fra henting i barnehage til kl 19.00. Men jeg ville jo ikke vært det foruten så klart, og så har jeg en mann som stiller opp max, så har det egentlig veldig fint. Nå som jeg er sykemeldt får jeg også tilstrekkelig med hvile på dagen. Men det med å sove på morgenen går jo ikke. Jeg sover egentlig veldig godt fra 7-9, men det er det vel en 10-15 år til jeg kan gjøre igjen