Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
23-05-09, 13:07 #1
Leger må ikke unnskylde seg...
Jeg kom over denne artikkelen i sted:
http://www.abcnyheter.no/node/89115
Neivel... det er kanskje derfor jeg ikke hører noe fra den legen jeg har bedt komme med en unnskyldning overfor meg?Ulrik Hegnar, advokat og leder for en kontrollkommisjon, mener at fagfolk som krenker pasienter, ikke skal be om unnskyldning:
- Businessmenn og fagfolk sier aldri unnskyld. Det er å be om erstatningssak. Hvis folk vil ha en unnskyldning, får de bli katolikker og reise til Sør-Europa, uttalte han til VG i fjor (06.04.08).
Jeg anbefaler virkelig også å se det Brennpunktprogrammet artikkelen viser til, om bruk av tvang i psykiatrien, for det var forferdelig. Mange av de legene vi går til, er vel av den "samme skolen" som disse psykiaterne, antar jeg.Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
-
23-05-09, 21:18 #2
Sv: Leger må ikke unnskylde seg...
Men alt fungerer kanskje motsatt når det gjelder "psykiatriske pasienter - står det i artikkelen.
Og det har det vel gjort siden lenge før Juklerødsaken, som var den første jeg kjennte som gjorde anspråk - det nyttet jo ikke.......
En kan mene at psykiatribehandling har gått en lang vei siden lobotomeringen av - i det vesentlige Taterene, men alvorlig talt !
De vil liksom unnskylde seg med det - men det holder bare IKKE !
Stå på å krev din selvfølgelige rett Sonja !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
leger...
Av irene i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 12-07-07, 00:16 -
Leger i Ski?
Av baremei i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 04-10-06, 19:55 -
Sjekking av leger
Av Marianne i forumet Hos legenSvar: 3Siste melding: 12-09-06, 18:28 -
Hørt om leger
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 06-07-06, 21:36 -
Dr. Følling på SIA
Av Tone i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 04-09-05, 16:15
Svar med sitat

Bokmerker