Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
-
24-06-05, 08:00 #1
Thyroksin sammen med andre medisiner?!
Hvilke ""regler"" gjelder for inntak av thyroksin sammen med andre medikamenter - det gjelder både vitaminer/kosttilskudd/helsekost-"remedier" og andre medisiner man er "avhengig av". Mange tar f.eks. Omega-3 som er omtrent godt for alt og alle :P
Endokrinologen jeg var hos anbefalte "masser med antioksidanter i kostholdet" - ikke noe problem tenkte jeg - jeg har lenge tatt et rent tilskudd med antioksidanter - som inneholder ganske stor del med E-vitaminer ................
Ser at mange har fått anbefalt å ta thyroksin som det første man gjør om morgenen og gjerne vente 1 time med å spise.......fordi
.....
Er det noen medisiner som man ABSOLUTT ikke må blande med inntak av thyroksin
Hva med f.eks. allergimedisiner
JEG BARE UNDRER!
- NOEN ERFARINGER OG/ELLER RÅD IMØTESES
Jeg har brukt Levaxin i snart 4 år - livet kjennes fortsatt som en berg- og dalbane
"Vår framtid vil avhenge av i hvilken retning våre kunnskaper fører oss" (Platon)
-
24-06-05, 09:44 #2
I USA sier legen utrykkelig at man bør ta thyroxin en time før frokost, jeg tror det står i pdf-ene man kan laste ned om legemidlene.
RELIS har en slags bruksanvisning også. www.relis.no husker ikke hvor på relis.
Det er jern og kalk man må unngå.
nora
-
24-06-05, 09:53 #3
Tusen takk -nora-
(jeg har lest så mye i det siste om H. at jeg ikke klarer å huske hvor jeg har sett alt
)
-barazinga-Jeg har brukt Levaxin i snart 4 år - livet kjennes fortsatt som en berg- og dalbane
"Vår framtid vil avhenge av i hvilken retning våre kunnskaper fører oss" (Platon)
-
24-06-05, 10:14 #4
legemiddelsiden har intereaksjoner helt til venstre på sidene http://www.legemiddelsiden.no/defaul...=179&IOID=4188
nora
-
24-06-05, 15:06 #5
Ja, har du sett.... her (http://www.legemiddelsiden.no/defaul...=179&IOID=4188) kan man finne bra med informasjon om hvodan medisiner kan virke på hvernadre
Supert
Thank you -nora-
hilsen barazingaJeg har brukt Levaxin i snart 4 år - livet kjennes fortsatt som en berg- og dalbane
Svar med sitat
Bokmerker