Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 17 av 17
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Takk kris. Vet ikke om det helt har gått opp for meg ennå at jeg kanskje aldri får tilbake "meg selv". Føler bare tristhet når jeg leser tankene dine. Kjente på den samme tristheten når jeg leste boken til Audhild Løhre. Får ta en dag om gangen og glede seg over det jeg tross alt kan gjøre. Og det er jo mye egentlig, men "noe ble borte på veien"...og i dag er jeg bare trist og lei meg. Oppgitt. Hvordan skal jeg få den hjelpen jeg så sårt trenger for å bli så bra som mulig? Eller kanskje er dette mitt maksimale funksjonsnivå uansett? Ikke mer å gjøre mener jeg.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Har tittet på bloggen din kris. Skjønn liten gutt du har Og ellers mye bra stoff.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

elin* Gjest

Standard

Så fint at du fikk svar fra Omdahl da Kris!

Du vet sikkert at det er viktig dersom du starter fast hydrokortisonbehandling at du trapper forsiktig opp og ikke slutter brått, men tenkte jeg ville nevne det. Jeg er under opptrapping for tiden og må ta det langsomt (har opptrappingprogram fra Balder hvis du er interessert).
    Sa Omdahl noe om DHEA styrke/mengde?

Kjente meg veldig igjen i sorgbeskrivelsen din, har ofte lyst til å gråte bare av fortvilelse over at jeg ikke er mitt gamle sterke jeg

En ting er sikkert, med en mamma som evner å sette ord på følelsene sine på den måten du gjør har gutten din den beste støtten i verden

Elin

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

Takk for gode ord, Yvette og elin - nå ble jeg helt rørt her...

elin: Jeg er klar over dette med opp- og nedtrapping, ja - men det er flott hvis du kan gi meg den planen du har fått fra Balder! (Sende på PM, kanskje...?) Hvem går du til der, forresten?

Han sa ikke noe om mengde DHEA, nei - den dosen jeg tar pr. i dag er 15 mg/dag - har du noe formening om det er en grei dose...?

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Fikk et matoghelse-blad på en messe her om dagen, og da er det noe om/med Knobel. Det er om noen som hverken tåler hvete eller melk (i samma gata som Dr. Reichelt) (det er om polypeptider fra gluten og melk som gir psykiske symptomer som autisme og depresjon)

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    91

Standard

KOm det ellers frem noe mere spennende fra nettpraten da?

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

Må bare fortelle at jeg fikk en "velkomstpakke" fra Mozon for en stund siden, og den inneholdt altså produkter for flere hundre kroner...! Ante ikke at jeg skulle få noen velkomstpakke en gang, jeg - kan ikke huske at det sto noe om det noe sted da jeg registrerte meg og betalte. Men så gjorde jeg jo den registreringen i hyrten og styrten og da, siden det ikke var lenge til denne nettpraten skulle begynne.

Jeg fikk en pakke med rosenrot, en tube med A-vitaminkrem og en med "Muscle Rub", en eske "Tofupill", en pakke med "Qing-Xiu"-te (hva nå det er for noe...), og prøvepakker med diverse kremer og helsekostprodukter. Var helt månebedotten, jeg - for å si det på godt bergensk!

Side 2 av 2 Først 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn