Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
-
22-12-07, 04:58 #1
Titt gjerne innom websiden min!
Den gamle websiden min har nå fått en liten "ansiktsløftning", litt mer farger og skal omsider (forhåpentligvis) bli litt lettere å manøvrere i.
Jeg er ikke ferdig med alle oppdateringer og slikt, så det er ennå linker som ikke funker og stoff som skal endres og legges til.
Jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger!
For det er rart med slike hjemmesnekra greier, det er ikke alltid ting funker like greit på andres maskiner som på min egen...
http://www.xlpluss.no/hypo/Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
-
22-12-07, 17:42 #2
-
22-12-07, 18:36 #3
Takker!
Er det forresten noen her som kan forklare meg hvorfor jeg bare får "Untitled document" som tittel på siden? Jeg har gitt alle sidene tittel, men det kommer tydeligvis ikke frem.Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
-
22-12-07, 21:59 #4
Bra side synes jeg. Oversiktlig.
-
23-12-07, 09:45 #5
Hvilket program bruker du til å lage websider?
Jeg startet i ren HTML for å lære alt. og gikk over til frontpage og dream weaver og hvasomhelst annet (NVU er gratis og Conpozer, er samme sak engentlig)man har for hånden, og jeg går inn på HTML rett som det er for å få de som jeg vil.
Jeg ville tro at programmet du bruker , at du kan gå tilbake og sette inn tittelen igjen, eller at du går inn i HTML og retter det opp manuelt. Du finner tittelen ganske langt oppe.
Svar med sitat
Bokmerker