Viser søkeresultater 31 til 40 av 73
-
16-04-07, 11:20 #31
i dusjen idag når jeg vasket meg kom det litt brunt utflod. samme kom når jeg var på do, når jeg tørket meg da kom det også litt brunt slim ut.
Er veldig redd for å miste nurket mitt. Ringte legesenteret og legen min skulle ringe meg senere i efta.
Gubben er på militærøvelse hele uka så jeg er alene hjemme. Ikke en morsom situasjon og sitte med alene.
Det er helt sikkert ingenting galt, men man begynner og tenke da, er det abort, er det noe galt.
Ikke så morsom dag idag nei....Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
16-04-07, 12:04 #32
Litt brunt utflod er ganske normalt. Mener å huske at det har noe å gjøre med at man bløder lettere fra livmormunnen pga økt blodtilførsel. Ellers vil eg råde deg til å følge med på vanlige gravid forum www.barnimagen.no eller lignende, vi som har lavt stoffskifte har ofte en tendens til å tro at alt som skjer er relatert til stoffskiftet. Eg blev veldig beroliget når eg så at diverse smerter, kløe, vann i kroppen, trøtthet og svimmelhet er helt vanlige gravidesymptomer for gravide med normalt stoffskifte.
Men eg skjønner godt at du er litt bekymret for det. Det hører med til å være gravid og det er ikke kjekt å sitte helt alene og gruble. Eg håper at du får pratet med legen og at han klarer å berolige deg. Eg vil bare gjenta at litt småblødninger er helt normalt.
klemmer og lykke til Grynet.
-
16-04-07, 12:25 #33
Takk Unn.
Har roet meg litt nå. Legen har ennå ikke ringt men sjekket isted og det har ikke blitt noe mere utflod, var bare litt på papiret. Får litt småpanikk da, ikke når jeg gubben på telefon og vi snakker sammen om alt. søsteren min er på jobb og er veldig opptatt. Men får vel skravle litt med noen i kveld.
Når legen har ringt skal jeg gå og sette meg litt ute i solen. Godt jeg er sykemeldt, holder meg i så mye ro som mulig nå.
Sitter med tanker i hodet at kanskje jeg ikke er gravid i det hele tatt. at jeg bare får mensen. men det var et tydelig kryss på testen jeg tok. Skal til legen neste mandag på svangerskapsundersøkelse så håper bare at alt går bra.Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
16-04-07, 13:28 #34
Mange som har litt småblødninger når de er gravide uten at det er noe farlig. Som Unn sier så er slimhinnene i skjeden mer blodfylte og har lettere for å blø når man er gravid. Så lenge du ikke blør mye eller har smerter, så går det helt sikkert bra!
-
07-06-07, 12:31 #35
I dag er jeg 16 uker på vei :)
Nå begynner magen og vokse og jeg må kjøpe litt mer komfortable klær. ikke minst lette for det er jo sannelig 27 varmegrader her.. phu...
Jeg har ikke vært i så god form som jeg er nå. må tilbake til før jeg fikk stoffskifteproblemer med å være i så god form. Jeg har ikke vært syk, hadde 1 1/2 uke med litt uggenhet men det var rundt påsketider.
På Aker sykehus sa legen at jeg måtte holde ths min på rundt 1. Var og tok blodprøver her om dagen for å sjekke hva den ligger på nå. Er 6 uker siden sist.
Håper alle dere her inne som går gravide har det like fint.
Ville bare dele min graviderfaring i dette nydelige været...
Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
07-06-07, 12:41 #36
Så flott at du føler deg i så bra form
Selv er jeg i uke 13 nå, og jeg kjenner at formen har blitt bedre. Men så har jeg fått nye plager da
Korsryggen begynner fort å verke, spesielt hvis jeg er litt for aktiv.
Ellers begynner jeg på jobb i dag, er i aktiv sykemelding. Gleder meg litt til å komme tilbake.
Her er det også godt og varmt. TSH var 1,7 på forrige blodprøve, så den er på bedringens vei.
Jeg har forresten lurt på en ting nå som gradestokken kryper oppover. Hvordan oppbevarer dere Levaxinen? Kan man sette den i kjøleskap? Den skal jo ikke oppbevares over 25 grader.
-
07-06-07, 19:47 #37
Jeg også var veldig stiv og hadde smerter i korsryggen. etter litt gåing så har dette blitt mye bedre. men blir fort sliten i ryggen...
Dette med levaxinen har jeg ikke engang tenkt på... min ligger nå på kjøkkenbenken mens jeg har hele boksen med resten av medisinen på et mørk og litt kjøligere sted...
Er så glad at det får så fint for deg denne gangen Sigrid
Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
07-06-07, 22:34 #38
Takk, i lige måde
God følelse at uke 12 er passert, selv om jeg ikke klarer helt å slappe av ennå. Gleder meg til jeg får mage og kan kjenne liv. Akkurat nå føler jeg meg ikke særlig gravid.
-
09-06-07, 11:54 #39
Syntes jeg kjente noe her om dagen. Da lå jeg helt stille og kjente etter. Føltes som om jeg ble kilt innvendig
merkelig.. nå er det 14 dager til UL og jeg er såååå spent.
Nå har jeg blitt forkjøla i varmen. sliter veldig. Samt at vi har ungene til samboeren min som gjør livet et sant helvete noen ganger.... han yngste har bursdag i morgen og familien kommer over. selv har jeg mest lyst til og ligge i sengen og bare sove vekk helgen.. men men.. ikke vil jeg ta noen smertestillende heller så lenge jeg ikke har feber.. så hue dundrer og kroppen føles som en slakt.. Får håpe det går fort over. Søs kommer og hjelper meg litt da og det er deilig..Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
09-06-07, 18:08 #40

Jeg er også gravid!!!
Skal til legen på mandag, men tok blodprøver ifht. stoffskifte på onsdag.
Håper legen har fått resultatene på dem til da...;)
Jeg er vel rundt 6 uker bare...
Har tidligere mistet i uke 8 og uke 12...:(
Kan ikke annet enn å satse på at denne klorer seg fast...
Så, jeg bør også passe på at TSH er rundt 1?
Gjelder det alle gravide?Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet. Sluttet brått og røyke og det utløste "dritten"...
Gravid i gjen - god oppfølging denne gang...
Lignende tråder
-
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52
Svar med sitat
Bokmerker