Side 6 av 9 Først 123456789 Siste
Viser søkeresultater 51 til 60 av 83
    Medlem siden
    Jun 2006
    Meldinger
    88

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Klart du har rett til å spørre legen om alt du vil Lilja. Det er jo det som er lurt - så du bør skrive opp alt sammen så du husker det.
    Ofte så kan det hjelpe legen, så skriv opp - eller ned - eller ettersom
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Kansje influensa men vet ikke he he Det føles som noe er på vei :,(

Takker Finn jeg skal skrive på en lapp jeg hva jeg ska spørre om blir en liste det da ;)

KLEMZ
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Trening og mat ?

Hei da jeg spiser noe så begynner det og boble her og der inne kroppen er det for at kroppen tar til seg alt den får og hva skjer da legger det seg på kroppen med en gang ?

Jeg trener masse men vekta står bom stille eller noen gram opp og ned. Vil bare litt ned jeg men hvorfor vil ikke kroppen min hva er galt ?

GODHELGKOOOOOOZ fra Lilja
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Kanskje du rett og slett har den vekten du skal ha?

Da er det ikke så lett å gå ned i vekt. Til mer overflødig en har desto lettere er det. Da raser det av. Du har kanskje ikke noe i det hele tatt.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av cat
    Til mer overflødig en har desto lettere er det. Da raser det av.
    Hæ?

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av kris
    Sitat Opprinnelig skrevet av cat
    Til mer overflødig en har desto lettere er det. Da raser det av.
    Hæ?
    det stemmer det faktisk..., men vi som er her inne har nok problemer helt fra det første grammet som sakl av....
    jeg prøver å ta av de 17 kiloene jeg har for mye og sliter skikkelig :( jeg går ned 100g i uken..., men hei, det er jo rett veg da!

jeg tipper på at du spiser feil, enten for mye eller for lite.
    om du spiser mindre enn ca 800kcal mindre i døgnet enn kroppen din forbruker, vil den gå på sparebluss. da stopper vekta fullstendig opp. :(
    om du trener mye, må du spise mer.

har du forresten målt deg?
    visste du at muskler veier dobbelt så mye som fett? dvs at du kan veie ganske mye mer om du er muskuløs enn om du er slakk og se like yynn ut, aldså ha de samme målene?

målbåndet er et mye bedre redskap enn vekta når man slanker seg og trener.

har du meldt deg inn her forresten?
    https://www.vektklubben.no
    du får masse tips og hjelp til å føre opp det du spiser og det blir lettere å holde kontroll på hva og hvor mye man spiser.

lykke til med et sunnere liv!

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Lissa
    jeg tipper på at du spiser feil, enten for mye eller for lite. (...) lykke til med et sunnere liv!
    Nå ble jeg faktisk ørlitte grann provosert her... Hva vet du om hvordan jeg spiser, eller hvor sunt eller usunt jeg lever - egentlig?

Jeg prøvde bare å lage et lite morsomt poeng utav akkurat det du skriver aller først i innlegget ditt; for oss som hører til i denne kategorien (denne tråden ligger faktisk i kategorien "Lavt stoffskifte") er det som regel ikke så mye som ett gram som "raser av" - uansett hva vi gjør eller ikke gjør, og uansett om vi er litt eller mye overvektig...

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av kris
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lissa
    jeg tipper på at du spiser feil, enten for mye eller for lite. (...) lykke til med et sunnere liv!
    Nå ble jeg faktisk ørlitte grann provosert her... Hva vet du om hvordan jeg spiser, eller hvor sunt eller usunt jeg lever - egentlig?

Jeg prøvde bare å lage et lite morsomt poeng utav akkurat det du skriver aller først i innlegget ditt; for oss som hører til i denne kategorien (denne tråden ligger faktisk i kategorien "Lavt stoffskifte") er det som regel ikke så mye som ett gram som "raser av" - uansett hva vi gjør eller ikke gjør, og uansett om vi er litt eller mye overvektig...
    jeg aner ikke hva du spiser jeg? hva mener du?'
    jeg prøvde å gi et generellt råd til "Lija"....
    og det var ikke jeg som skrev første innlegg.... :(

nå ble jeg bare lei meg... :(

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

Ahh - da skjønner jeg.

Du burde markert at du gikk over til å svare Lilja, for når du siterer noe en annen har skrevet er det jo den personen du skriver til (og i dette tilfellet var det meg, derfor oppfattet jeg hele innlegget som det var skrevet til meg).

Hadde du skrevet

Lilja; jeg tipper på at du spiser feil, enten for mye eller for lite.

(osv. osv.)
    ville jeg ikke reagert i det hele tatt på det du skrev. Dum misforståelse, beklager.

Side 6 av 9 Først 123456789 Siste

Lignende tråder

1. Hvordan gå ned i vekt med hypothyreose
    Av Tor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 36
    Siste melding: 14-10-07, 16:45
  2. hvordan kan jeg gå ned i vekt?? AAAGGGHHHHHH.....
    Av heisann i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 19
    Siste melding: 04-10-07, 12:35
  3. Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
    Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 23
    Siste melding: 02-01-07, 20:39
  4. Ned i vekt
    Av grynet i forumet Presentasjoner
    Svar: 11
    Siste melding: 11-07-06, 17:11

Bokmerker