Viser søkeresultater 11 til 20 av 36
-
03-10-06, 14:03 #11
jeg fikk hypo ved mitt første svangerskap for snart 10 år siden da....
oppturen kom ved mitt andre...Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
03-10-06, 15:19 #12
Hei n`Finn er det virkelig slik at det er så lett for legen å fylle ut dette papiret. ?
Jeg var hos en ny lege i dag og han sa at da måtte han søke trygdekontoret først. Jeg sa at det der med blåresept ikke betydde noe for meg for jeg trenger Armour fort. Men han bare holdt på sitt. Og journalen fra min forrige lege måtte han SELVSAGT ha først.
Han kommer sikkert til å si nei uansett.
Trodde det var bare å fylle ut et papir jeg.
-
03-10-06, 16:55 #13
Hei Lissa.
Det er også noe som heter Liothyronin (T3) som man kan ta i kombi med Levaxin. Det finnes en del stoff om det rundt om kring på forumet.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
03-10-06, 17:20 #14
Dette synes jeg høres rart ut? på 100 levaxin hadde jeg klare overdoseringssymptomer, (måtte ligge på 75) men på armour er jeg nå på 2,5 grain, og kjenner ikke tegn til å være overdosert overhodet..
Opprinnelig skrevet av n`Finn
-
03-10-06, 18:54 #15
skal ta en prat med legen min om Amour jeg.... kan jo ikke skade å prøve...
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
03-10-06, 19:13 #16
Cat - ja han gjør "en halv bøy", drar ut tredje skuffen - skriver Armour og noen krysser og B-er med underskrift og ruller'n gjennom frankeringsmaskinen så får han et dapartemantalt "ja" iløpet av uka.
Og du blir lykkelig.
Når ja-et er et faktum kan turen gå til trygdekontoret.
Og Marianne - jeg har omtrent samme erfaringer som deg, men det står faktisk slik i skriften.
Jeg måtte redusere dosen kraftig etter noen års bruk. Vet ikke om andre har denne erfaringa ?
Da dukker det opp et spørsmål : Måtte jeg redusere fordi jeg hadde brukt for mye ?
Hadde jeg ikke oppnådd idealdosen uten å ha brukt høy dose i vel et år ?
Ville jeg opplevd en vel ett år lang nedtur om dosen ikke hadde vær så høy ?
Det mye en aldri får svar på ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
03-10-06, 20:33 #17
Jeg vet ikke om jeg får ja jeg n`finn for han måtte ha journalen først. Kan jo være han ombestemmer seg da. Jeg sa han kunne ringe for jeg gidder ikke være borte fra jobben dersom svaret er nei. :evil:
-
04-10-06, 11:55 #18
Ja, du tenker på at den høye dosen det året kanskje var nødvendig for å kjøre stoffskiftet i gang?
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Fører meg til dagdrømmingen jeg har bedrevet i det stille, med tanke på om narkotika kanskje kunne være redningen, for å speede opp stoffskiftet vårt litt..
At det finnes ulovlige planter der ute, som kunne fått fart i sakene.. he he.. og gitt hos en haug med andre problemer i stedet. Neida, dette er ikke en seriøs vurdering. bare en tanke. Nå går jeg og setter på kaffen.
-
04-10-06, 12:58 #19
"Ja, du tenker på at den høye dosen det året kanskje var nødvendig for å kjøre stoffskiftet i gang?" - Ja det er akkurat det jeg tenker på, bra at du formulerer det bedre.
Men dette er bare fabuleringer over egen situasjon.
Og hold deg til ristet og oppmalt frø fra det plantematerialet du nevner. Til og med det er i sterkeste laget for noen av oss.
Det finnes nok sterkere saker som også er helt naturlige, men de speeder bare hue ditt vel. Vi trenger noe for resten av kroppen også.
Valmuesaften er jo plukket frahverandre i masse derivater vi er helt avhengige av - og nå er man i full gang med å gjøre det samme med hashplanten.
Rart at man søker menneskets helbredelese i giftplanter/dyr ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
04-10-06, 20:36 #20
Tror du at det har noe med vekt å gjøre n`Finn at du trenger mindre Armour. Har forstått det slik at du gikk ned en del i vekt da du begynte med Armour? Bare tankespinn fra min side da.
Marianne nevner narkotika. Jeg syns legene er så vanskelige når det gjelder Armour at man kunne tro at det var speed det var i de tablettene.
Svar med sitat
Bokmerker