Viser søkeresultater 51 til 60 av 98
Tråd: ME og stoffskifte
-
12-08-06, 00:48 #51
Stina

Jeg tror det er slik de fleste av oss tror om oss selv?? At vi ikke tror at vi klarer noe som helst fordi vi er så slitne. Men du klarer faktisk noe, og det veldig ofte, og ikke i smuler men i et brød og to. Ikke minst får du folk her inne til å trekke på smilebåndene rett som det er. Temaer er alvorlige, men du får oss til å le. Og det er en kjempe resurs! Du er en kjempe ressurs! Selv om du ikke forstår at du gjør noe bra, så er det ingen tvil hos oss på andre enden!!
Ikke å skjønne min venn, bare til å akseptere
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
12-08-06, 00:53 #52
Anne Ma
Stina
Jeg tror det er slik de fleste av oss tror om oss selv?? At vi ikke tror at vi klarer noe som helst fordi vi er så slitne. Men du klarer faktisk noe, og det veldig ofte, og ikke i smuler men i et brød og to. Ikke minst får du folk her inne til å trekke på smilebåndene rett som det er. Temaer er alvorlige, men du får oss til å le. Og det er en kjempe resurs! Du er en kjemperessurs! Selv om du ikke forstår at du gjør noe bra så er det ingen tvil hos oss på andre enden!! Ikke å skjønne min venn, bare til å akseptere
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
12-08-06, 18:43 #53
NÃ… ER JEG GLAD :O)
Jeg fikk en telefon fra DR KAVLI som ville gjerne ha meg inn på utredning. Jeg hadde skrevet en mail til ham for lenge siden om mine plager og symptomer men trodde aldri at han skulle ringe meg, så nå har jeg en time hos han i FEBRUAR!!!! hehe.. lenge til men han har jo kjempe lang vente liste.
Noen her som har vært hos han??
fra meg
Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
12-08-06, 18:52 #54
glemte selvsagt og si at det er ME utredning jeg skal på da... hehe kortsluttning i toppen..
Skal forresten til legen min på mandag og vil gjerne få 20% sykemelding. jeg jobber fortiden fullt men kjenner at jeg virkelig ikke burde det. er fryktelig sliten når jeg kommer hjem og når helgen endelig kommer så orker jeg nesten ikke å gjøre noe som helst.--
Så vi får se hva som skjer..
sukkHashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
12-08-06, 18:53 #55
Kjempe, grynet ;)
Har ikke vært hos han. Fikk time i mai? - men klarte ikke reisen.
Lykke til ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
12-08-06, 18:56 #56
Jeg sendte inn spørsmål til legen på Puls angående ME. Jeg spurte om ME kunne være primær sykdommen min og hypotyreosen sekundær sykdom
Så er det å vente å se om jeg får noe svar
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
12-08-06, 20:32 #57
strekkemerker
sjekk ut cushings eller addisons sykdom. Som begge er binyresykdommer. cushings gir strekkmerker og pløsete hud
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Bra å treffe andre med hypothyreose som vet hvordan jeg har det.
Armour 3 grain/ dag fordelt på to doser siden 17/5- 14
-
14-08-06, 01:26 #58
http://www.helsenytt.no/artikler/addisons_sykdom.htmAddison opptrer ofte sammen med andre autoimmune sykdommer som eksempelvis hypotyreose
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
20-01-07, 18:22 #59
ME og stoffskifte
Hei alle sammen!
Jeg lurer på om det er noen av dere der ute med hypotyreose som har blitt undersøkt for M.E. Legen min tror jeg kanskje heller mot teorien om at jeg kanskje har det på toppen av hypotyreosen min. Jeg funderer på om det ville vært bra å "presse" han nå mens han er varm i trøyen.
Det ville være interessant å høre om noen har fått den diagnosen på toppen av sin stoffskifte diagnose. Jeg har jo kikket litt på diagnosen tidligere og undret meg over at jeg har så mange ting som kan knyttes opp til M.E., men jeg har liksom ikke konsentrert meg om det så veldig det siste halve året. Dumt egentlig, men jeg ble så mettet av alt og måtte konsentrere meg på å gå et skritt videre i og med meg selv. Det er ikke bare bare å akseptere denne sykdommen på alle plan. Det er som å bli seigpinet ville jeg si
Jeg hater å vente og se så det er nok mye det også.
Hilsen Anne Ma
-
20-01-07, 19:32 #60
Svar med sitat
Bokmerker