Viser søkeresultater 31 til 40 av 99
Tråd: Vondt og skjelvinger
-
14-06-06, 09:15 #31
Nu har jeg vært hos legen takk stikkprøve eller hva det heter he he den viste at jeg har ikke bakterier hun sa tallet 8 ikke vet jeg hva tall 8 står for he he

Har time snart nå 10.50 så må etterhvert sykle avgårde for og sjekke det mer det om det er Bihulebetennelse
Skal prøve og spørre om armen min også håper det er lov selv om det er ikke det jeg skal det er jo bihulene som vi må få snakket om he he
Skal også ta stoffskifte prøvene mine etterpå 
Det er like vondt idag selv om jeg har tatt nesedråper og smertestillende så duuuuuuuuunker det AU :,)Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
14-06-06, 09:28 #32baremei Gjest
Da ville jeg ringt tannlegen, jeg... Hvis legen ikke finner noe.
Opprinnelig skrevet av Lilja
-
14-06-06, 11:06 #33
Det var bihulebetennelse jeg må gå på pencillin og noe tabletter i 10 dager så da håper jeg det hjelper

Jeg var tett på begge sider han sa det var uvanlig man pleide bare være tett på en side he he men jeg er jo UVANLIG he he
Så tok jeg nye stoffskifte prøver så da har jeg gjordt det
GOD DAG VIDERE TIL ALLE SAMMEN
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
14-06-06, 11:14 #34
Med Pencillin hjelper det sikker i løpet av et par dager.
God bedring
-
14-06-06, 11:29 #35
TAKKER FOR DET KLEMZ
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
14-06-06, 11:37 #36madonna Gjest
GOD BEDRING LILJA
-
14-06-06, 11:50 #37
Takker for det Madonna
God dag til deg
KLEMZ
-
14-06-06, 13:43 #38
Jeg fikk disse medisinene Apocillin og Rinexin
Uff er redd jeg blir dårlige av dem ass tror viss ikke jeg husker feil at jeg blei det en gang kvalm og kasta opp Hm kan hende jeg husker feil ass jeg tok det da mot Halsbetennelse
Da legen har skrivd dette ut på et hvit ark må jeg betale disse medisinene selv eller går de også på frikortet mitt usikker jeg
TAKKER VISS noen vet
-
14-06-06, 14:13 #39
Godt å finne ut av det sier nå jeg.
Selv om medisin kan være litt kjedelig ;)
God bedring til deg Lilja!!Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
14-06-06, 14:16 #40
god bedring til deg.
vanlig å få litt dårlig mage av penicilin. drikk biola, det hjelper...
uff... bihulebetennelse er vondt....
Lignende tråder
-
Skjelvinger
Av Anne Ma i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 50Siste melding: 07-03-08, 21:06 -
Ræva dag i dag. Skjelvinger ut av en annen verden...
Av Thomas i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 25-03-07, 19:56 -
skjelvinger
Av pling i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 19-03-07, 23:15 -
Jeg har så vondt..
Av Leya i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 14-08-05, 22:31
Svar med sitat

Bokmerker