Side 3 av 6 Først 123456 Siste
Viser søkeresultater 21 til 30 av 56
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Så fint Stina21! Har ikke kommet i gang ennå jeg. For meg dreier det seg mest om å få i meg nok proteiner. Jeg skifter bare fra mitt gamle protein til Herbalife sitt.

Om jeg går ned i vekt av det er jeg usikker på. Grunnen til det er at jeg er hellig overbevist om at vektnedgang ikke er mulig om man ikke får opp morgentempen til å nærme seg 37. Og det er det bare Levaxinen som kan hjelpe meg med. Den var 37 for en tid tilbake og kiloene raste av. Så ble det for mye og jeg senket dosen. Med det resultat at jeg begynte å øke i vekt igjen og tempen ble lavere.

Så har jeg igjen doseøkt, og venter på resultat på vekten....og venter...Tempen har vært ok en stund nå, men dette tar jo tid.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

stina21
    Grunn til at æ prøve dene e at æ får ikke i mæ nok mat,så nu når æ tar shakan til frokost å lunsh,noe æ aldri har brukt før. så lære æ mæ faktisk å "spise" frokost å lunsh.
    Som faktisk e dagens viktigste måltid.
    Ja, dette er en god grunn! Bare pass nøye på. Og jeg ville ikke ha brukt dette hver dag, om jeg var deg. Når du blir vant til å "spise" litt tidligere på dagen enn før, så kan du jo forsøke med ei skive brød, litt Fiberrik eller Rugflatbrød (husker ikke hva det heter nå), noe frukt eller grønnsaker (dette kan ikke jeg gjøre, blir kvalm hvis jeg spiser frukt/grønt på tom mage).

Yvette, men trenger du å gå ned da? Du er jo ei feiende flott dame ;)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Stina
    Yvette, men trenger du å gå ned da? Du er jo ei feiende flott dame ;)
    Takk Stina. Vil bare ikke øke opp igjen i vekt. Føler jeg har mistet kontrollen litt igjen. Jeg liker det ikke. Tempen er bra, men jeg sover dårlig og småspiser litt. Jeg er så lei. Klar for å prøve det meste.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Jeg tror søvn og vekt har stor forbindelse. Hvis du ikke sover nok, så mener jeg det er viktig å hvile så mye du kan. Tror hvis kroppen ikke får nok energi via søvn, så vil den (i alle fall) hos noen forsøke å kompensere for dette ved å forsøke å hente energi fra en annen kilde: mat!. Tror derfor også at det er viktig å ikke stresse for mye, spesielt hvis en sover dårlig.

Ang tempen, når skal man begynne å ta den - i menstruasjonssyklusen? Og hvordan får dere det til å ta den før dere står opp? (Jeg må sånn på do - det må jeg ofte også flere ganger om natta. Drikker så mye og tisser så mye.)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

stina21 sin avatar
    stina21 er offline stina e fin som ho e, sæl om ho e fanga i en ukjennt kropp...
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Tromsø
    Meldinger
    58

Standard wow

Ned 900 gram
    -4 cm på midaj
    -5 på rompa
    - 0 på legg
    - 3 på lår
    - 2 over brysst
    - 3 på arman

E overlykkli ;)
    Ã… nej d e heldivisk ikke bare vann,klart litt vann e d oxo da men ;0)

e sjikkeli stolt over mæ sjøl,før i løpe avv disse 4 dagan når æ har brukt herbelife så har æ bare spisst sunn go mat ;)

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Flott Stina 21.

Jeg er gleder meg på dine vegne.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Så er jeg i gang også. Vært hos naboen og handlet shake og proteinpulver, urtete og noe som heter VegetACE. Fikk beskjed om å ta shake + protein 2 ganger pr dag - gjerne med havregryn i til frokost. Handlet også proteinbarer, som kan være et mellommåltid. Så gjenstår det å se resultatene. Gidder ikke lenge om det ikke funker.

Noen av dere som har blitt anbefalt å samtidig være melke- og glutenfri? Han anbefalte det, men hva er poenget med det om man ikke har slik allergi mon tro?

Hvordan går det med deg Stina21?

stina21 sin avatar
    stina21 er offline stina e fin som ho e, sæl om ho e fanga i en ukjennt kropp...
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Tromsø
    Meldinger
    58

Standard yvette ;)

Hei ;)
    I dag veide æ mæ å totalt 1.6 kg ned på 6 daga til sammens.. å d har ALDRI skjedd før ;)

Æ tar shake til morra og lunsh
    kl 0800 og 12.00
    spis en normal norsk middag kl 16.00 og kveld ca 20.00 dær æ spis enten en shake eller et egg el noe.

Drikker ikke så mye melk,men et glass om dagen e ikke så fali.
    Prøve å spise mat som også d ikke e så mye karbohydrata i som :
    brød,pasta,ris osv..

Har fådd mye mere energi.

eneste vitkie e å drikke masse vann mens du bruke herbaellife ;0)

Ønske dæ lykke til ;)

e råå fornøyd ;)

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

SÃ… mye! Håp i hengende snøre altså? Jeg starter i morgen og rapporterer etter hvert.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    162

Standard

Proteiner og shake... Det er det kroppsbyggerne bruker for å bygge muskler.

Legger man til mellommåltider - som man ellers ikke hadde - kan det umulig bidra til vektreduksjon - med mindre samlet kaloriinntak gjennom døgnet med mellommåltider er lavere enn det man tidligere hadde.

Det er forholdet mellom kaloriinntak og -forbruk som er nøkkelen til vektendring. Ikke om kaloriene kommer fra proteiner, karbohydrater eller fett.

Noen mener å ha påvist at proteinrik mat demper sulten, slik at man spiser mindre, og av den grunn får i seg færre kalorier enn normalt - fordi man spiser mindre enn normalt.

Jeg har ingen tro på at Herbalife, te, kaffe eller andre saker kan gi varig vektreduksjon. Te og kaffe inneholder koffein, som er vanndrivende. Innta vanndrivende midler, og vekta går ned - fordi kroppen kvitter seg med vann. Fettet er fortsatt til stede. Spis mer salt, og vekta går opp fordi saltet binder opp mer vann i kroppen. Fettmengden øker ikke.

Ã… slanke seg gjennom å kvitte seg med vann, er ingen slanking. Alkohol er også vanndrivende. Man kan lett "slanke" seg en kilo ved å innta store mengder alkohol en kveld. Når man våkner dagen derpå, er man fort en kilo lettere. Men det er på grunn av dehydreringen alkoholen forårsaker. 3 halvlitere med øl har virker reelt sett omtrent like slankende som 100 gram potetgull. Og sistnevnte er ikke slankende.

Hjelpestoffene i en Levaxinpille veier ikke mange milligram, og inneholder meg bekjent ingen kalorier. Og om de utgjorde ett helt gram fett pr pille, ville det gi 30 til 60 gram fett tilført kroppen pr måned. Mindre enn 1 kilo pr år.

Det finnes ingen lettvindte måter å kvitte seg med vekt på. Hvis Herbalife faktisk hadde virket vektreduserende, ville produktet blitt kjøpt opp av farmasøytisk industri for lenge siden - og solgt videre til en heeelt annen pris.
    Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.

Side 3 av 6 Først 123456 Siste

Lignende tråder

1. Svar: 7
    Siste melding: 31-03-13, 19:12
  2. Har noen prøvd selentilskudd sammen med for eksempel levaxin?
    Av studentm i forumet Mineraler (øvrige)
    Svar: 2
    Siste melding: 20-01-11, 15:26
  3. Noen som har prøvd Fibromyol?
    Av Damen i forumet Alternativ behandling
    Svar: 5
    Siste melding: 10-12-09, 09:16
  4. Har noen prøvd tang?
    Av Siriliss i forumet Mineraler (øvrige)
    Svar: 6
    Siste melding: 14-09-05, 21:59
  5. Har noen prøvd tang?
    Av Siriliss i forumet Lavt stoffskifte og jod
    Svar: 6
    Siste melding: 14-09-05, 21:59

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine