Viser søkeresultater 21 til 24 av 24
Tråd: Jeg har gått ned i vekt!
-
24-05-06, 00:41 #21
Hei
Ville bare komme med en personlig gladmelding når vi først er inne på kosthold og kiloer.
Jeg har hatt ubehandlet stoffskifte i ca 10 år og har på disse åra lagt på meg ca 10 kilo for mye. Har nå gått på Levaxin og Lioth. i ca 1 år og har fremdeles bare gått oppover.
Uansett kosthold, trening og kunnskap om mat og medisiner og alt mulig rart har det vært umulig å gå ned 2 gram.
Men .....nå har jeg kuttet ut karbohydrater, har en grense på 10 g karbo pr. dag. Spiser sunnt; salat, kjøtt, fisk, egg o.l
Og under over alle under!!!!! har gått ned 7 kg på 5 uker.
Og stoffskiftet fungerer bedre!!!!!(morgentempen har økt med nesten 1 grad)
.... og jeg har mer overskudd og kan ta opp gamle interesser og hobbyer som har ligget nede i årevis.
Gjett om jeg er glad!!
-
24-05-06, 13:04 #22
GRATULERER Lisa!
SÃ… fint for deg! Vet hvor utrolig godt dette føles.
Har et spørsmål. Jeg prøver også å styre unna karbohydrater, og det gjorde jeg også i den tiden vekten økte, men hos meg hadde det ingen virkning. Jeg økte i vekt samme hvilke sprell jeg fant på.
Har du i denne tiden eller litt før, også økt Levaxin-dosen? Er litt nysgjerrig på dette fordi hos meg skjedde det ingenting før dosen ble høy nok - karbohydrater eller ikke.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
24-05-06, 15:13 #23
Hei, og gratulerer som slanker!! Har prøvd aktivt å gå ned selv, men gikk kunn ned vann, aghhhhh...
Men måtte du bli mager!!!
(hvertfall så mager som du ønsker!!!)
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
24-05-06, 17:12 #24
hvor mye er 10 g karbohydrater da om du skal måle ut det du spiser? Hva kan du f. eks spise i løpet av en dag uten å få i deg for mye?
Lignende tråder
-
noen som har gått MYE ned i vekt??
Av mokki i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 01-10-08, 20:54 -
7 uker har gått, se nå.
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 03-04-08, 20:10 -
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 20:54 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Thyr: åssen har det gått???
Av mina76 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 14Siste melding: 17-07-06, 13:47
Svar med sitat
Bokmerker