Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
-
08-05-06, 10:12 #1
litt hyper...hva gjør jeg ?
Plutselig fikk jeg kjempeenergi, holdt på i hagen til klokka var 22.00 og mannen jaga meg inn. Hadde problemer med å slappe godt av i natt og sov ikke godt. Hissig som ei krutttønne er jeg og innimellom.....hmmmm, dette må jo bety at jeg er litt hyper?
Hva skal jeg gjøre, skal jeg bare gå litt ned på dosen - hvor lang tid tar det før det stabiliserer seg da?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
08-05-06, 10:49 #2
Kan være at du fikk mer energi av sola. kanskje.
Jeg ville ikke tuklet med dosen, fordi det kan være sola.
Ved hyper vil man føle diverse ubehag slik som overømfindtlighet for lyder.
-
08-05-06, 10:53 #3
Hei Nora, jeg er hypo og takler IKKE høye lyder!! Da blir jeg AGGRESIV :twisted:
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
08-05-06, 11:17 #4
Ja, hypo og hyper har mange felles symptomer, det er derfor man trenger blodprøver for å se om man er hypo eller hyper...
man kan ikke dosere ehlt etter symptomene.
Leste om en som gikk til Shames, og ble dosert etter symptomer. Hun endte opp emd en TSH på 32 eller noe sånt.
Forresten så trenger noen pasienter litt lavere dose om sommeren.
-
08-05-06, 11:33 #5
HEi!
Æ har og sånne dager av og til. Om ikke full av energi men styrer og gjør masse og tross det så blir det sent for æ sovner. Er veldig gira. Tror ikke at æ er hyper disse dagene, iom at mangler symptomer, som hjertebank.
Æ tar disse dagene imot med GLEDE siden det skjer ikke ofte at man føler at man får ytet noe skikkelig. Men så bruker og å bli veldig slapp dagene etterpå. :(
-
08-05-06, 22:06 #6
Slik har jeg det også. Har hatt 2 relativt gode dager i helgne og fått gjort en del, men i dag er en helt forferdelgi dag. :(
-
09-05-06, 12:47 #7
Hear Hear, jeg også
Opprinnelig skrevet av heisann

Hater høye lyder. Folk som skriker. Og også om folk prater i munn på hverandre.
Får helt blackout da til jeg klarer å samle meg igjen
-
10-05-06, 12:17 #8
Hiver meg på det folk jeg også. Blir satt helt ut av høye lyder.
Akkurat sånn kunne jeg ha sagt det!Får helt blackout da til jeg klarer å samle meg igjen
Ut ifra hva jeg leser her, så ser det ut til at jeg svinger raskt mellom hypo og hyper.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Hva gjør jeg nå?
Av vekten02 i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 10Siste melding: 11-12-07, 21:20 -
Hva gjør jeg nå?
Av munch i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 24-09-07, 22:42 -
Er jeg litt hyper ? Trenger info.
Av haba i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 12-05-07, 19:14
Svar med sitat
Bokmerker