Viser søkeresultater 41 til 42 av 42
-
07-05-12, 13:02 #41
Sv: Startet på Armour Thyroid i går...
I dag var jeg på apoteket. Tror de synes jeg er en krevende kunde, men jeg fikk i alle fall avklart endel ting. Erfa = Thyroid. Det har jeg faktisk ikke skjønt før i dag. Trodde det var forskjellig. Men Thyroid er fra Erfa. Jeg fikk registreringsnummerene så da er det bare å ringe legen slik at han kan sende en resept på det for meg.
Mener å ha lest at Thyroid (fra Erfa) er som gammel Armour Thyroid?? Og jeg mener å ha lest at flere vil helst ha Thyroid i stedet for Armour av den grunn.
Jeg er på dag nummer to med kun Armour Thyroid. 2x2 grain. Foreløpig føler jeg meg bra. Litt varmere i kroppen og jeg synes at fordøyelsen går ennå litt bedre
Det jeg var mest redd for er når jeg kutter helt ut Levaksin blir jeg trøtt. Jeg kan faktisk kjenne det. Tenkte allikevel jeg skal prøve ennå noen dager å se om det blir bedre ellers så må jeg nok gå tilbake til litt levaksin igjen.
Jeg er spent på om vannansamlingen i kroppen min slipper litt nå når jeg har kuttet ut Levaksinen. Det hadde vært bra
Vet ikke hva det var men når jeg så meg i speilet i dag så jeg så mye bedre ut
(kanskje bare innbilning eller tilfeldig men jeg legger den på at jeg kuttet ut Levaksinen....)

-
08-05-12, 12:10 #42
Sv: Startet på Armour Thyroid i går...
Spennede, lykketil!
Ps, hold oss oppdattert!
Jeg går på Armour Thyroid Forest?, det fungerer veldig bra på veske ansamling på meg.
Dersom jeg ikke spiser stivelse og gluten.
Lignende tråder
-
Startet Levaxin/Armour. Riktig dose?
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 12-12-10, 11:49 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27
Svar med sitat
Bokmerker