Viser søkeresultater 61 til 66 av 66
-
28-09-09, 20:03 #61
Sv: Problemer med de nye Eltroxin piller ???
Var forresten å tyvtitta litt i ansiktsboken her om dagen - og der var navnebroren min gitt !
I forbrødringens tid var han (oven i købet) Dansk.
Det vil si, han var der IKKE : En vennegjeng hadde laget en gruppe som skulle jobbe for at han - som facebookhater skulle melde seg inn.
Jeg hadde så lyst til å sette opp en konto bare for at stakkaren skulle få vite at han ikke er alene !
Men lot det av prinsipp - og til høylytte protester - det være.....
Sammen hadde vi jo vært dobbelt så sterke !
Men jeg tar jo gjerne referater da Nora
Så for å klargjøre - jeg er forsåvidt en ikketroende, men kan tøye meg til å anta.
Altså, jeg tror ikke cellulose er uskyldig. Det er jo et stoff vi fra naturens side ikke er hensatt med midler til å håntere, så jeg syns jeg har all grunn til å la min naturlige skepsis flyte der.
De som putter det inn i tabletten har jeg forsåvidt samme syn på som de som fyller vaksiner med allskens.....
Det jeg henter frem, er bare for å belyse fenomenet.
Cellulose kan ha mange opphav. 33% av verdens biomasse er cellulose.
Og vi spiser det jo i maten - det er u-unngålig i et sundt levesett.
Så hva er det som gjør at ganske mange reagerer ?
Det er jo en liten mengde i en tablett.
Hva slags cellulose det er hadde jo hjulpet til en klargjøring.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
28-09-09, 21:52 #62
Om den der cellulosen, Larrian Gillespie har vært lege og kirurg, og har kompetanse i medisinutvikling, og pga sistnevnte så nenvte hun cellulosen når en pasient på et forum nevnte noe om alskens symptomer. Hun hadde referanser for det også. Hun hadde andgang til diverse medisinsk litteratur på nett 8der vi støter på dumå betale eller slike meldinger) Larrian var veldig generøs med sine råd og brydde seg. Det var derfor jeg gadd å være på thyroid.about.com forumet, hun ga input.
Men tilbake til cellulosen, det var det hun fortalte, det var kjent for allergier.
-
28-09-09, 22:35 #63
Jo, det er jo noe som gjør det når så mange reagerer. Og observante leger kan jo melde om det de ser. Men der er det liksom ikke så mye pågang i forskningen.
Leste du forresten at mennesker med hakeorm i tarmene ikke er så utsatt for allergier ?
Det er sikkert et foreløpig eller lite studie som sikkert blir utvidet.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
07-01-10, 17:17 #64
Hele eltroxinaffæren er omtalt i bmj, men de fikk det helt galt!!!
Les selv (alle med norske IP-adresser har adgang til den fulle artikkelen)
http://www.bmj.com/cgi/content/extra.../dec29_1/b5613
Jeg postet det på facebook Save Natural Thyroid i dag eller i går også, med utdrag fra artikkelen.
En fra australia meldte seg, men jeg mangler dansker til å bekrefte at pasientene ikke var hsyteriske.
Sjekk også http://www.dkma.dk/1024/visUKLSArtik...rtikelID=15672 for å se hvor mange klager det har kommet inn i Danmark, dette er legemiddelstyrelsens nettsider.
-
14-09-10, 13:25 #65
-
14-09-10, 16:37 #66

hehe - meget betydningsfull kunst den derre !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hvad er mega høje antistoffer
Av stress i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 04-11-10, 16:36 -
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53 -
Ninus med høje TPO antistoffer
Av ninus i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 04-02-07, 22:08
Svar med sitat

Bokmerker