Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 11

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    telemark
    Meldinger
    9

Standard Viser disse prøvene binyresvikt??

Cortisol i spytt kl 23, 0.8 normalverdi<6.0.Adrenalin 176,normalverdi<723.Jeg forstår ikke hva fortegnene betyr
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Viser disse prøvene binyresvikt??

disse < > ?
    det er større enn og mindre enn.
    Det er et krokodillegap som har åpningen mot det største tallet.
    Feks : 5<3 - 5 er større enn 3. Eller 5>3 - 3 er mindre enn 5.

Normalverdi<723 betyr normalverdien er mindre enn 723.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Jeg er meg en fiiiin lærer.
    Det skal jo være motsatt da.....
    Jeg forklarer riktig, men klarer å få trøkka gapne motsatt - uten at "korrekturen" oppdager det.
    Sorry - med fare for at det kommer til å gjenta seg.......
    5>3 .....5 er større enn 3
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Mar 2010
    Meldinger
    27

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
    Jeg er meg en fiiiin lærer.
    Det skal jo være motsatt da.....
    Jeg forklarer riktig, men klarer å få trøkka gapne motsatt - uten at "korrekturen" oppdager det.
    Sorry - med fare for at det kommer til å gjenta seg.......
    5>3 .....5 er større enn 3

Måtte le litt her
    Legen sa da vi fikk prøvesvarene at jeg hadde litt lavt stoffskifte men at det ikke var det som gjorde meg trøtt. Og at jeg ikke trengte medisiner.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

hehe - er det no' rart

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted