Viser søkeresultater 1 til 10 av 31

Hybrid View

Medlem siden
    Jan 2010
    Meldinger
    19

Standard tom...

Jaja, da får vi se i morgen da, hva min "kjære lege" sier. Det blir vel som når jeg kom med akutt betennelse i tommelleddet.
    Her skal du få noen tabletter.

Siden jeg har hatt mange uforklarlige betennelser i muskler og ledd, spør jeg-det kan vel ikke være noe reumatisk?
    Jo det kan det, men det er samme medisin du får...ja, for det var kanskje intressant for meg, om det er reumatisme eller ikke?!!

Store forhåpninger til legen min skjønner dere...er bare såå sliten nå, og orker ikke noe. Jo, sitter på med mannen min til og fra jobb, (ellers hadde jeg ikke orket å dra på jobb) lager middag, vasker en maskin klær, så er det senga..er så trøtt, men kan samtidig ha problemer med å sovne. Mulig det er panikken for å ikke få nok søvn som gjør det.

Og ære være min kjære som støvsuger og vasker, og barn som trår til, ellers hadde det blitt trasig hjemme. Lurer på hva de tenker om en mor som bare sover..

Lege i morgen, blodprøver som jeg har blitt tipset om å sjekke her inne på forumet, vente på svar på de, og så?? Skjer det vel ikke mer.. Nei folkens, ikke meningen å syte og klage, men kjenner at jeg ikke har mer å gå på. Har lyst til å grine med tanke på å gå på jobben, vil så gjerne, men er helt sirup både i kropp og hode

Og når skal jeg få hode til å sette meg inn i hypo, da det er kunn ull inni der? Skulle lest om masse her, emn jeg "skjønner ikke" hva det står, klarer ikke å fordøye det som står der. Skulle lest om både lavt stoffskifte, kolestrol og evt diett.

Beklager, men det var godt å lufte ut litt, trekke pusten, og så er det vel bare å stikke hodet fram, og gå på igjen!

Medlem siden
    Feb 2008
    Sted
    Akershus
    Alder
    65
    Meldinger
    120

Standard Sv: tom...

Hei AnnK!

Når jeg er underdosert får jeg betennelsessmerter i underarmene. Opp gjennom årene har også jeg hatt uforklarlige betennelser både her og der. Jeg går nå til en naprapat og han ser absolutt sammenhengen mellom lavt stoffskifte og betennelsesmerter. Så du skal ikke se bort fra at det kan ha en sammenheng også hos deg.

Lykke til!

Med vennlig hilsen

Lisa

Medlem siden
    Jan 2010
    Meldinger
    19

Intressant det du sier der. Jeg har også prøvd naprapat, kiropraktor, manuell terapeut, fysioterapeut, you name it, alt er prøvd. Men, all behandling hjelper akkurat der og da, og så er det tilbake. Men hva gjør man ikke for å kjenne seg littegrann bedre, om så bare for en dag..Alle de ti-tusener jeg har brukt på dette, sukk..
    ser også at det er noen som nevner hypermobile ledd her, den diagnosen har jeg. Det gjør det ikke noe bedre, og det er vel kanskje medvirkende årsak til at det varer så kort om jeg har behandling..

Medlem siden
    Feb 2008
    Sted
    Akershus
    Alder
    65
    Meldinger
    120

Hei igjen!

Nå er jeg så heldig å jobbe et sted hvor arbeidsgiver betaler for naprapat som kommer her en gang i uken og hjelper alle på kontoret som har behov for det. Vi har funnet ut at det har ingen hensikt at han gjør noe med underarmene mine når jeg har smerter der for jeg vet at smertene forsvinner så snart jeg har fått justert dosen min.

Lignende tråder

1. HJELP, hva er det som skjer???
    Av maika i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 19
    Siste melding: 17-04-09, 09:25
  2. Hjelp meg litt noen? Satt på medisin
    Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 120
    Siste melding: 11-11-08, 12:37
  3. Trenger hjelp av noen som vet.
    Av Leia i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 11