Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: nyoppdaget kreft
Hybrid View
-
27-07-08, 11:15 #1
kalsium
Kjære Miss og dere andre!
utrolig godt å høre at mye blir bra og til stor trøst. Det er en frytelig prøvelse å slite med de symptomene vi snakket om i forrige temainnlegg. Lagde et nytt innlegg, for jeg er ikke sikker på om du har sett at jeg har laget et nytt sørsmål på side to av det forrige . Jeg har fortsatt masse ubehag. og er frykelig besatt på hvordan jeg klarer å leve uten evt funksjon i mine bi kjertler. Har du noen pth funksjon? Det er vist stor forskjell på dette!? Jeg har ikke pth funksjon pr dags dato, og halse sier jeg har red. sjanse for å få tilbake funkjonen. Mitt mål er å få tak i personer som har det godt til tross for dette. Finnes dere? Usikker om jeg finner noen i pth foreningen, eller?. Mvh meg
Lignende tråder
-
Datter på 13 år har nylig fått diagnosen lavt stoffskifte, etter 6 år med plager
Av anikken i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 03-11-08, 18:14 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 10-04-08, 20:31 -
Nyoppdaget Graves
Av jola i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 19-03-08, 21:17 -
nyoppdaget kreft
Av tulla i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-08, 17:46 -
Nyoppdaget hypothyreose. TSH 236 og anti TPO over 1000
Av Ninni i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 11Siste melding: 21-11-06, 12:07

Svar med sitat

Bokmerker