Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 11

Hybrid View

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    171

Standard Friske kroppsbyggere spiser stoffskiftemedisiner

Visste dere at kroppsbyggere spiser levaxin og andre stoffskiftemedisiner? Hvordan i alle dager kan det påvirke et ellers friskt system? Hva skjer når de skal slutte f.eks ?? Vil ikke stoffskiftet deres være ødelagt for alltid?

Leste at kroppsbyggere og jenter brukte blandt annet levaxin for å trigge forbrenningen og øke virkningen av andre forbrennende medikamenter som clenbuterol og efedrin under deff. Å deffe var visst å minske kroppsfett hurtig eller noe.. De tar jo ingen blodprøver underveis, så de aner jo ikke hvor stoffskiftet deres ligger og hva de driver med. Det der kan jo virkelig få fatale følger!
    Under prøvebehandling med Levaxin. Sekundær hypotyreose.
    Dagbok

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    62
    Meldinger
    409

Thumbs down Sv: Friske kroppsbyggere spiser stoffskiftemedisiner

Kansje derfor de blir seende ut så ille som dem gjør når de slutter, de må jo bli dårlige også for tar de slike medisiner krymper og dør vel kjertelen og dens produksjon etterhvert?
    Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    171

Standard Sv: Friske kroppsbyggere spiser stoffskiftemedisiner

Ja, det må helt klart påvirke både det ene og det andre. Jeg mener om friske mennesker spiser medisiner for å høyne stoffskiftet, kan det jo bli faretruende høyt. Og i værste fall kan det jo være en som allerede i utgangspunktet har høyt stoffskifte.
    Dagbok

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Det er mange vordende bruder som gjør det samme. Alt for å se vakker ut på den store dagen. Mange tar store sjanser med en i utgangspunktet frisk kropp. Det er ganske skremmende!
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Å "deffe" = definere, i betydningen å tydeliggjøre muskulaturen ved å fjerne underhudsfett.
    Det har lenge vært tilbudt misbruk av både Levaxin, men helst Liothyronin til deler av kroppsbyggermiljøet. Det er et belastet miljø som tilbys mange stoffer, særlig til oppbygging av muskulatur.
    Men det er kun i konkurranseforberedende tiltak stoffskiftehormonene misbrukes. Altså før "utstillingen". Dette gjøres tross ganske god viten om farene og om de psykiske endringene som kommer.
    Det er nok mer om dette om en søker på forumet antar jeg.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    62
    Meldinger
    409

Var det noen som sa en gang: more gain no brain, eller kansje det er mer dekkende med he-man og skrumphjerne, de skulle bare visst risikoen eller hvordan det er å bli syk,
    selv om det brukes før konkurranse må det jo bli en skade, selv om dem ikke konkurrerer så ofte.
    Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Medlem siden
    Mar 2009
    Meldinger
    106

Hvis de ikke tar Levaxinen over lang tid, vil vel kanskje den naturlige produksjonen av stoffskiftehormon komme opp til normalt nivå etterhvert hvis man slutter? Vet ikke hvor lang tid det tar før kjertelen skrumper, men det tar vel noe tid, tipper jeg? Ellers risikerer de jo å få osteporose, hjerteproblemer og annet som de med høyt stoffskifte.

Har kommet over mange som tar for mye Levaxin med vilje under googlingen. Leste blant annet om en jente som fortalte at hun tok fire ganger så mye Levaxin enn det hun burde, og som hadde planer om å ta en overdose Levaxin og lurte på om det ville gjøre henne slank.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Bare lurer på hvordan de får tak i levaxin, jeg? De kan vel ikke få det dersom de er friske? I alle fall ikke ad lovlig vei.
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    62
    Meldinger
    409

Det lurer jeg på også, vi som er syke har problemer med å få tak i medisin,
    de importerer kansje?
    Dumme er de i alle fall og skjønner ikke risikoen de tar.

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    171

Det er nok levaxin som er smuglet inn fra utlandet eller tilberedt i en eller annen kjeller.. nei uff.. skumle greier. Jeg er villig til å gjøre mye for å se vakker ut jeg også.. men jeg setter ikke livet og helsen på spill. Men jeg skal jo aldeles ikke ut på "utstilling" heller da
    Dagbok

Side 1 av 2 12 Siste

Lignende tråder

1. Hva spiser dere i stedet for brød
    Av cathrin i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)
    Svar: 15
    Siste melding: 07-04-15, 01:33
  2. Hvilke stoffskiftemedisiner bruker du?
    Av ella i forumet Meningsmålinger
    Svar: 40
    Siste melding: 13-05-10, 17:07
  3. Noen med diabetes her? hva spiser dere?
    Av cathrin i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 4
    Siste melding: 21-12-09, 23:44
  4. Graviditet og stoffskiftemedisiner?
    Av Anita75 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 2
    Siste melding: 27-04-09, 13:35
  5. snegler som spiser kattemat
    Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 5
    Siste melding: 14-12-06, 21:12

Bokmerker