Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Mus i bilen
Hybrid View
-
22-11-09, 22:31 #1
Mus i bilen
Jeg har mus i bilen
! Noen som har noen tips? Møllkulene bare gnager de på...
-
23-11-09, 09:03 #2
Sv: Mus i bilen
-
23-11-09, 20:05 #3
-
23-11-09, 15:44 #4
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
23-11-09, 16:37 #5
....men du kan også anskaffe dig en museskræmmer med batteri. Skulle efter sigende kunne skræmme mus og rotter væk i en 50 mtr radius. Skulle gerne række rigeligt til en bil, vil jeg mene. Mus og rotter stresses af ultralyde og/eller de elektromagnetiske impulser, som kun de kan høre og mærke - dermed skræmmes de væk fra stedet.
Bare der er noget, mus kan slippe ud af bilen igennem, så de ikke bliver sindsyge af "skræmslet" uden at kunne slippe ud....
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
23-11-09, 18:16 #6
Hm....., mus i bilen syns jeg nå er helt ok jeg da - en gang i blant ?
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
23-11-09, 20:02 #7
-
23-11-09, 20:13 #8
He, he, her var det mange gode råd
! Rådet om å bytte bil, har jeg måtte fulgt en gang tidligere, da nektet jeg rett og slett å sette meg inn i den muse-bilen igjen! Men mye rust på nåværende bil har ført til samme problem. Jeg bor ute på landet, mange kornåkerer rundt her, og mye mus....
Skal bytte ut bilen på nyåret, håpe den blir litt bedre...En sånn museskremmer har jeg i uthuset, den hjalp ikke mye der, desverre. Heter seg at musene venner seg raskt til lyden, omtrent som en radio, men kan likevel være verdt et forsøk kanskje
Nå forsøker jeg bare skremme de ut av bilen før jeg setter meg inn, prøver dunke og riste på bilen og alt, naboene tror sikkert jeg er gal
-
23-11-09, 20:24 #9
Hvis du spør pent, kan du sikkert få låne ei katte fra en nabo noen timer... eller anskaffe en selv, hvis du ikke har.
Ellers kan du jo hente tips i fra et skadedyrfirma, men sånt koster som regel litt penger.
Lykke til i alle fall!Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
-
24-11-09, 16:46 #10
Takk for d, og jo da, jeg har katt, en gammel perser : ) Men han duger mest til å fange fluer, og til å fungere som en høyt elsket pute for hundene
Men han liker d, legger seg gjerne sammen med dem, helt frivillig : ) Opplevd mye i løpet av sine 14 år, og tar det meste med fatning : )
Må nok desverre regne med litt mus på landet/der finnes korn, og veldig redd for å bruke gift av hensyn til naboenes katter. Selv om man klarer holde giften unna dem, kan de få i seg syk mus, og jeg vil ikke ta noen sjanser på det. Musa kommer heldigvis ikke inn, så jeg må bare prøve finne på noe lurt vedr bilen. Parkere på granbar kan faktisk være en mulighet, musene liker ikke at det stikker mellom potene
Vi "snakket" tidliger om vond skulder, som jeg har somlet med å kommentere her. Vi fant vel ut at den meget vel kunne være dia relatert. Hadde du ønsket tips/råd for å holde blodsukkeret lavt/jevnt, ville jeg hatt en del tips for d : ) Men andre medisinske spørsmål vil de nok kunne svare bedre på i diabetesforbundet, tlf 815 21 948 mand-fred kl 09-15, evt sende spørsmål til www.diafonen.no
Når vi først er inne på temaet dia, så må jeg få skryte av mitt nye blodsukker app one tuutch ultra smart. Den er en digital dagbok hvor du kan legge inn alt fra måltider til målinger, stress, trening og jeg vet ikke hva! Så kan man få ut resultatet i grafer, fra den tiden av døgnet man ønsker, og opp mot 3 mnd minne : ) Den er så lettfattelig at selv jeg skjønner den
Tast med løpende mann, betyr.eks trening, d skjøne selv jeg som er en rimelig "bra" datakløne : ) Ringer du kundeservice tlf nr 800 35 025, så sender de deg en gratis : ) Ikke mann altså, men apperatet ; )

Svar med sitat

Bokmerker