Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Hybrid View
-
11-11-09, 09:23 #1
Når på døgnet skal en ta medisinen? Spes i forhold til søvn!
Jeg tar medisinen om kvelden, etter anbefaling fra Aker. Dette skulle hjelpe i forhold til at jeg sliter med søvn.....men nå lurer jeg på om det er noe lurt? Har lest her på Forumet at de fleste tar medisinen om morgenen, men da er det jo så mye en må ta hensyn til. Ikke kaffe, melk....
Tar med. når jeg legger meg, ca 22-23. Mitt prob er at jeg våkner mellom kl 04-06, og det er ikke lurt i forhold til at da kommer de mørke tankene.......
-
11-11-09, 09:42 #2
Sv: Når på døgnet skal en ta medisinen? Spes i forhold til søvn!
Jeg tar den om morgenen. Har'n på nattbordet og bare langer ut i svima........
Argumentet mitt for å ta den om morgenen er at det gjør jo kjertelen.
Kroppen har jo et hormonslepp for å få oss igang (prøve iallfall) og jeg prøver å etterlikne.
Kan jo tenkes at det er et samspill med de andre hormonene som kommer på den tia.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
11-11-09, 09:42 #3
Sv: Når på døgnet skal en ta medisinen? Spes i forhold til søvn!
Jeg fikk beskjed av min endokrinolog på Aker om å ikke ta Levaxin for sent på kvelden da det kunne forstyrre nattesøvnen min. Så jeg tar de på ettermiddagen for at det ikke skal kræsje med inntak av noe annet og det synes hun ikke spilte noen rolle. Jeg merker ingen forskjell fra da jeg tok de på morgenen og til at jeg nå tar de på ettermiddagen.
Lignende tråder
-
Det er ikke jeg som er syk, det er samboeren min...
Av Gisa i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 55Siste melding: 12-02-10, 15:46 -
Styrke forhold mellom Liothyronin og Levaxin
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 5Siste melding: 14-04-09, 20:55 -
Når det er smart å ta levaxinen i forhold til treningsøkter?
Av sammy i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 16-03-09, 22:16 -
Kutta medisinen....
Av Hsn i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 03-11-08, 11:37

Svar med sitat
Bokmerker