Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Hybrid View
-
29-10-07, 22:03 #1
Jeg har både Graves og Hashimotos
var hos fastlegen i dag, første gang etter jeg begynnte på Aker.
som noen sikkert har fått med seg har jeg nylig funnet ut at jeg har både Graves og Hashimotos, aldså TRAS og Anti TPO samtidig. for øyeblikket går stoffskiftet oppover.
poenget er at jeg nå har følt meg frisk i mer enn et halvt år netopp fordi jeg er litt hyper. jeg har f-T4 i øvre halvdel av 20-tallet mot 30 og har det fullstendihg topp. stabilt topp!
jeg har det såpass bra nå at jeg har fått meg en jobb og klarer den og trives som plummen i egget... for et år siden vurderte jeg om jeg noensinne ville takle å jobbe mer i det hele tatt
i alle fall. hos legen i dag så hun på meg, spurte om prøvene, leste skrivet fra Aker og konkluderte enkelt og greitt med at "vi må passe på at du ikke blir lavere".... aldså er hun helt inneforstått med at jeg skal være OVER ref.verdiene
(innenfor visse grenser selvsagt).
det er helt utrolig. TSH er ikke lesbar og har ikke vært det på et års tid, men det brød hun seg ikke særlig om så lenge jeg hadde det bra og det kunne hun se som hun sa.....
jeg må være verdens heldigeste pasient.
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
Frustrert både her og der...
Av Vimseliten i forumet Frustrert og leiSvar: 0Siste melding: 20-04-09, 10:41 -
både for høyt og for lavt?
Av kvulpe i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 20-11-07, 16:05 -
Jeg har både Graves og Hashimotos
Av Lissa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 30-10-07, 21:58 -
Nå er jeg både glad og fornøyd
Av Ung mor i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 34Siste melding: 29-09-05, 22:15

Svar med sitat
Bokmerker