Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Hybrid View
-
23-03-09, 14:38 #1
Hypothyreose og hjerte sygdom
Jeg mener at spørgsmål relateret til hypothyreosens påvirkning af hjerte og kredsløb, kommer ofte her på Sonjas. Og hver gang er det lige så kompliceret at skulle svare på, når mange kilder, formodninger og løse oplysninger skal samles op på.
Men nu har jeg altså fundet en meget fin og gennemarbejdet artikel om emnet på en norsk vg-blog. Her er den: Litt mer om stoffskiftesykdom.. og risiko for hjerteproblemer. Og om hvor lite alvorlig det blir tatt, enda det kan bli alvorlig.
Jeg er dybt imponeret over forfatterens arbejde, der måtte ligge bag at skulle beskrive disse forhold, med så megen akkuratese. Personligt mener jeg, at denne artikel kan anbefales enhver, der gerne vil vide mere om hypothyreosens effekt på hjertet. Godt arbejde!
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Tørste, kviser, hårvekst, urolig hjerte...
Av Dahlia i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 6Siste melding: 03-09-07, 19:02 -
Hypothyreose og kondis...
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 25-02-07, 22:00 -
Har jeg hypothyreose?
Av snowbird i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 01-12-06, 00:52 -
En dansk Radiodoktor - helbred/sygdom artikler
Av Anisa i forumet Dr. Carsten Vagn-HansenSvar: 1Siste melding: 11-11-06, 17:08

Svar med sitat

Bokmerker