Til dere som har fulgt mine plager. Jeg fikk beskjed at jeg ikke hadde hemokromatose. Min fastlege sier at nå har de sjekket meg for det som sjekkes kan, og nå må de begynne å prøve ting for å finne ut. Jeg skal først prøve allergi medisin (Zyrtec), så skal legen ha meg til å prøve noe antidepressiva. Og funker ikke det må jeg bare prøve en annen type.... jeg leser på nettet om dette og ser folk sier de FÅR angstanfall av slik medisin, får andre plager som potensproblemer, hodepine, svimmelhet osv.... Jeg spurte om jeg ikke kunne få gå på en lav dose sobril (muskelavslappende) men der fikk jeg blankt nei! "Det er avhengighetsskapende" var det jeg fikk høre.

Jeg er Meeeeget skeptisk til å begynne å teste antidepressiva "bare for å teste" om det funker, siden legene ikke finner ut hva som plager meg. Jeg er nå veldig veldig usikker/redd for hva jeg skal gjøre. Jeg sa foreløpig nei til det....

Jeg har tatt kontakt med Helhetsmedisinsenteret i Oslo, hvor jeg skal få tatt avføringsprøve og blodprøver for å sjekke om jeg har mat allergi/inntolleranse.

Stoffskifte mitt har vært normalt siste 3 gangene, og på aker sier de at det ikke kan være stoffskifteplager......Men jeg ble jo syk etter jeg ble overdosert før ca 2 år siden og går enda syk... :(