Viser søkeresultater 1 til 10 av 52
Hybrid View
-
26-01-08, 11:46 #1
Hjelp! Tolkning av prøvesvar...Med svar fra legen 29.01
Jeg trenger litt hjelp nå. Fra folk som vet litt om lavt stoffskifte.Var hos legen her i uken, men følte meg i grunnen avvist med det jeg la frem.
Saken er at i 2005 ble jeg operert for kreft i skjoldbruskkjertelen. De fjernet rubbel og bit.
Etter dette har jeg gått på 150 mcg levaxin 6 dgr i uken, og 200 en dag i uken.
Men siden sensommeren har jeg følt meg utrolig trøtt, tiltaksløs, ukonsentrert, glemsk, jeg fryser meg nesten ihjel der andre er gode og varme, supertørr hud osv...
Legen avfeide tørr hud med luften og kulden. trøttheten med årstiden, og glemsk kunne jo alle være!! Men jeg er ikke "vanlig" glemsk, jeg kan begynne å skrive etord, og glemm hvilket det var jeg skulle skrive jo!! Det kan da ikke være "normalt"?
På de siste prøvene jeg tok lå TSH på 0,04, den skal ligge lavt for å ikke bringe frem kreft igjen. Og Fritt T4 lå på 22,3.
Jeg trodde det ikke var så lenge siden jeg tokprøver sist, men iflg legen ble disse tatt sist i 2006
Så glemsk er jeg blitt.....
De nye prøvene skulle jeg få svar på i morgen. Håper jeg.
Men nå vurderer jeg sterkt å komme meg til en lege som vet mer om dette enn min fastlege.
Kanksje hun er lei av meg, jeg fikk astma i vår, og ble operert for slitasje i skulderen på samme tid, så jeg har vært en del hos legen i det siste ja

Svar med sitat
Bokmerker