Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Tråd: Alternativ behandling
Hybrid View
-
17-04-05, 01:06 #1
Alternativ behandling
Noen som har erfaring med alternativ behandling som f.eks akupunktur?
Selv har jeg vært til shiatsu-massasje noen ganger i det siste, i utgangspunktet for velværens skyld, men jammen har jeg kunnet konstatere at noe skjer... Det er som om kroppen blir vekket opp fra dvalen...
HilmaDiagnose lavt stoffskifte og Hashimotos nov 2004. Bruker Levaxin, for tiden 175 mcg/dag
-
17-04-05, 18:22 #2
Har tenkt å ta noe mer akupunktur en gang, sist hajlp det ikke noe. Jeg tror jeg må være stabil først og gå på riktig dose i flere måneder, har bare gått opp til bra dose nå i våres. Og jeg har vel noe mer autoimmunt siden jeg er laktoseintolerant men blodprøven viser at jeg burde kunne tåle laktose. Dette er genetisk, man får fastlegen til å bestille en genprøve. Hvis man burde kunne tåle laktose, og ikke gjør det, er det en annen årsak.
Men på internett er det ikke noen som generelt anbefaler akupunktur for stoffskiftet, men derimot bra ernæring, lit karbohydrater, trim, pilates-øvelser, råkost sverger noen til, og å ta seg av ev. binyreproblemer .
Og en driver med noe som heter quanta change, som kanskje har noe med søvn å gjøre. Husker ikke. Og Armour Thyroid får mest skryt.
nora

Svar med sitat
Bokmerker