Hei alle sammen!

Fikk bare lyst å fortelle hva som skjer med meg for tiden og få ev. kommentar til dette.

Har vært hos ny fastlege for to uker siden, og han ble glad for at æ hadde skrevet min sykdomshistorie, ble en A4 ark. Forrige legen syntes det ble dårlig kommunikasjon hvis æ skrev "brev".

Æ har ju gått på Levaxin i 5 år og noen mnd lengere med antidepressive. Er ferdig med yrkesrettet attføring og ska eg. bynne å søke etter jobb. Det var det som gjorde utslaget for meg, innså at æ er ikke istand til å jobbe! Det var /er nedtur, men ble sint og!

F.eks. gikk det opp for meg at æ har tatt de antidepressive i 5 år uten noen annen psykisk hjelp. Skulle æ kanskje fortsette med de resten av livet? :evil:

Så tilbake til legetimen, han sa at det var mye å ta tak i og starta med å fjerne antidepressive! Så nu har æ vært 1 uke uten. Har hatt abstinenser men psykisk syns at hittil gått fint. Merker at får tårer i øynene for ingen ting og det er æ glad før. Følelsene blir ju så utflatet med antidepressive.
Også kommer det fort noen veeeldig krasse bemerkninger til mannen min! Heldigvis så skjønner han og så kan vi bare flire av det etterpå.

Også for første gang ble det tatt cøliaki prøver. Og æ vet at resultatene er kommet, men legen min er borte... var på laben igår pga forkjølelse og så resultatene, men laboranten forsto seg ikke på de og kunne ikke uttale noe. Lurer på om æ ringer og får de på nytt idag, om det er noen her som kunne fortelle meg noe om de?

Også nevnte legen at æ kunne ha nytte av fysioterapi som går på kropp og sjel. Han kalte det for noe, men ............ Det syns æ høres godt ut!

Har ny time den 20. og er spent hva som skjer da!

Oså var det igår en som syntes at æ kunne søke meg på lokal opptreningssenter. Ska ta det opp med legen. Tanken på å være der f.eks 2-3 uker, få alle måltidene ferdig tenkt og laget, fysioterapi, bassengtrening og bare meg selv å tenke på, høres ut som en drøm.

Er det noen her som har vært på sånn?

Ellers så venter på å få time på Nav til basismøtet. Dermed har ikke søkt uføretrygd ennå. Kanskje dumt av meg?

Men, æ er mer positiv nu fordi det skjer noe!

Oså ønsker æ dokker alle en riktig fin dag!