Hej
Jeg har været i behandling med stofskiftemedicin i lidt over 1 år. Mine værdier lå lige i toppen af normalområdet 3.6 (0,1-4,0) og jeg blev sat i behandling som et forsøg, da jeg havde mange symptomer (det var ikke så let som det lyder at få lægen overbevist!).
Jeg tager 125 mikrogram/dagligt, og mine tal har været "pæne" med TSH på omkring 0.3 ogT3 og T4 øvrige også fine.
Nu har jeg haft det skidt i nogle dage, med mange symptomer fra hjertet og har idag fået taget nye blodprøver og EKG. Jeg spekulerer jo på, som mange læger også siger, hvis du ligger indenfor normalområdet inden behandling, så kan kroppen tage skade af behandling, altså hvis du bliver behandlet uden reelt at have nedsat stofskifte.
Mine blodprøvetal har været meget svingende hidtil og som regel ligget over 4 men har også været nede på 2. Min Anti-TPO var også positiv, så jeg (og lægen) troede at jeg om ikke andet så over tid, ville udvikle stofskifteproblemer.
Jeg har fået det bedre men altså nu her et år efter, fået symptomer fra hjertet...Er der mon sket nogen skade?
Jeg får først de nye blodprøvesvar om en uges tid - jeg føler mig overdoseret, har høj morgentemperatur, men fryser og har lav puls :o/ det er ret pudsigt.
Håber nogen kan hjælpe?
Mvh Gitte - endnu en fra Danmark