Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Hybrid View
-
30-03-08, 18:34 #1
Naturlig thyroxin er planlagt i fremtiden, trenger hjelp....
Hei

Jeg skal til legen på tirsdag og har tenkt å be han om gi meg resept på naturlig thyroxin.
Jeg vet at det er enorme mengder med informasjon her på forumet om temaet, men å søke på det blir veldig stor oppgave er jeg redd. Så jeg stiller heller noen spørsmål som er stilt før og satser på at det er greit. Det er en del ting jeg må ha korrekt til tirsdagen. Både de kunnskaper jeg tror jeg har og ting dere synes vil være viktig å si til legen.
1. Grain tilsvarer 60µg Levaxin?
2. Jeg tar nå 150µg Levaxin. Og jeg tenker på å kombinere de to, siden et ser ut til at jeg er vodsomt følsom for forandringer i FT4 nivåene. Hvor mye synes dere jeg bør bytte ut og hvor raskt i så fall?
3. Siden Armour er i en omstillingsfase, tror dere det er bedre å satse på West Thyroid?
4. Må jeg på et spesifikt apotek for å kjøpe Armour eller West Thyroid?
5. Hva heter det nederlandske thyroxinet? Skal ned dit i mai og tenkte at siden det innen EU er lov å ta ut medisiner i andre land, at jeg kunne få resept her og ta ut der nede.
6. Jeg tenkte å lage en liste med linker til artikler osv om naturlig thyroxin til legen. Noen forslag til informasjon jeg bør ta med. Har noen link til den kampen syntetet hadde med FDA ( er det rette instansen de kranglet med? Ble plutselig usikker her)?
7. Noen gode argumenter dere tor vil virke på en lege? Han mener i utgangspunktet at det ikke hjelper pasientene hans nevneverdig. Han kjenner litt til det, men ikke så mye.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Svar med sitat
Bokmerker