Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: aggressiv uten medisin?
Hybrid View
-
04-02-08, 09:48 #1
Bruker
- Medlem siden
- Jan 2008
- Sted
- Hordaland
- Meldinger
- 1
aggressiv uten medisin?
Hei!
Mannen min har lavt stoffskifte, og har i mange år slitt med humørsvingningar og aggressivitet. Han benektar sjølv at dette har noko med stoffskifte å gjere og legen hans har ikkje fortalt om kobling mellom humør og denne sjukdommen. Aggressiviteten var stor (i fast mønster om ettermiddag/kveld) før han byrja på medisin, med ei stor endring til det bedre når han begynte på levaxin for ca. 11/2 år sidan. Dosen var for lav, men når han no har 150mg pr. dag, er han et nytt menneske slik eg ser han i forhold til før. Problemet er at han sjølv som sagt ikkje ser dette, og vil gjerne kutte ut medisinen innimellom, han trur ikkje det er så farleg om han gløymer den. Då han kutta ut medisin i 3-4 dagar merka eg heilt klart at dei gamle aggressive trekka kom tilbake på samme vis som før. Han nekter at dette er mulig, for å følge legen tar det lang tid før hormondosene i blodet endrast. Eg ser at det kanskje er medisinsk lærdom, men min erfaring frå kvardagen er ein annan. Eg synes og at han på enkelt dagar når han ikkje tar medisin har endra og meir aggressiv oppførsel. Er det andre som merkar noko slikt etter berre 1 dag utan medisin?
Tar imot råd med takk.MM

Svar med sitat
Bokmerker