Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Armour og Liothyronin
Hybrid View
-
20-12-07, 09:46 #1
Armour og Liothyronin
De siste prøvene mine viser at verdiene mine sakte men sikkert beveger seg i riktig retning, og jeg ser frem til den dagen da de er på et akseptablet nivå. MEN: i min nyfrelsthet over å ha funnet dette forumet ønsker jeg å finne ut mer av hvilke alternativer jeg har dersom jeg ikke føler meg bra - nå verdiene mine tilsier at jeg burde være det. Jeg skal være forberedt, liksom
.
Derfor er jeg veldig nysgjerrig på å høre fra dere som bruker alternativer/ tillegg til levaxinen. Mye har jo vært sagt under andre tråder her inne - men det kunne kanskje være greit å oppsummere en plass?
Dere som bruker lio - hva ble bedre? Noe som ble verre? Ser at noen har sluttet med dette tillegget - hvorfor?
Og dere Armour-brukere - når jeg leser det dere skriver virker det jo som rene vidundermiddelet
. Men - er det bare det? Hva var den store forskjellen i forhold til levaxin? Er det noen som faktisk ble dårligere og har sluttet med Armour? Min fastlege hadde forøvrig aldri hørt om Armour - men skulle skaffe seg info til neste gang.
Håper dere som har erfaringer med andre preparater kan gi oss uinnvidde noen tilbakemeldinger her. Er sikker på at det er flere enn meg som ønsker å vite noe om hvilke alternativer vi har - og ikke minst hvordan de virker.
Benytter herved anledningen til å ønske dere alle ei riktig god jul!

Svar med sitat
Bokmerker