Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Hybrid View
-
18-12-07, 23:19 #1
Kreft i skjoldbruskkjertel: Kan det være en bra ting???
Jeg er en 23 år gammel kar som sitter og tygger levaksin uten effekt. Har gjort dette i et års tid nå (er på 100 mcg), og er mer sliten enn noen gang. For en måneds tid siden ble det oppdaget en kul i høyre skjoldbruskkjertel, og jeg var inne til biopsi to uker siden, får vel svar i løpet av uka tenker jeg. Symptomene jeg har er som følger:
-Fullstendig tomt for jod i kroppen, går på jodtilskudd men det hjelper ikke stort.
-Smerter i halsen, mest på høyre side, stråler oppover til øre/kjeve og noen ganger hele høyre kranie.
-Har påvist autoimmun tyoriditt og latent hypotyreose, er satt på levaksin som har absolutt null effekt. Virker som om kroppen og skjoldbruskkjertelen er to forskjellige skapninger.
-Sløret tale, har problemer med å snakke på det verste.
Spørsmålet er: Kan papillær skjoldbruskkjertelkreft dekke ovennevnte symptomer..?
Jeg lurer fordi: Hvis det viser seg å være det, så kan det bety at jeg blir helt frisk om ikke alt for lenge..! Nå har jeg brukt fire av mine beste år på denne skiten, og er veldig klar for å bli frisk. Hvis det ikke er kreft, så er jeg tilbake til start igjen...
Så man kan jo si det slik at jeg ønsker meg kreft til jul..! Den har dere ikke hørt før...
Setter veldig pris på alle innspill her... På forhånd takk

Svar med sitat
Bokmerker