Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Ødemer
Hybrid View
-
04-09-07, 20:18 #1
Ødemer
jeg begynner friskt med et nytt innlegg ;)
Jeg har lest mye om hypothyreose men jeg har ikke egentlig kommet over noe som nevner ankelødemer spesielt i forbindelse med dette....
Grunnen til at jeg spør er at jeg de siste to dagen har hatt veldig store og vonde ødemer i begge anklene men satte ikke dette i sammenheng med en gang.... Etter å ha kranglet meg til å se to leger på like mange dager (go me!
) fikk jeg vanndrivende og beskjed om å sjekke THS igjen. Likevel mener legen at det er merkelig om TSH nå har økt igjen etter å ha vært stabil...nu vel.... var lav og fin for to målinger siden men så hadde den gått opp til litt over 4 ved siste uten at doseringen ble forandret men hva vet jeg, right? ;)
Det jeg lurer på (sorry bablingen) er om det er mange andre som har vært plaget med ødemer i anklene? Har liksom aldri hørt om dette før!
Er så vondt at jeg knapt klarer å gå....
Men blodpropp, lundeødem og andre ting er utelukket.
I tillegg har blodtrykket mitt svingt noe salig de siste dagene, detta er vel ikke normalt?? Ok, systoliske kan svinge uansett men det diastoliske svinger med 10 på en dag, høres veldig merkelig ut og strider mot alt jeg har lært!
Lignende tråder
-
Forværring av østrogendominans og ødemer - hjelp!
Av Pusen i forumet ProgesteronSvar: 3Siste melding: 28-10-12, 21:15 -
Ødemer, og Levaxin kontra Thyroid USP
Av Bettie B. i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 08-08-11, 20:08 -
Pludselig store ødemer
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 03-07-10, 21:15 -
Ødemer ved fysisk aktivitet.
Av Lissa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 11-10-07, 08:23 -
Hvorfor får vi ødemer og hva kan gjøres?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 40Siste melding: 27-08-06, 23:11

Svar med sitat

Bokmerker