Jeg har vært inne og lest på forumet med jevne mellomrom, og nå melder jeg meg inn.

Fikk mest sannsynlig lavt stoffskifte etter fødsel i 2003. Dvs. de første månedene var jeg helt turbo, superaktiv og helt hyper, før lufta gikk helt ut av ballongen, og jeg ramlet ned som en bjørnfell og hadde ingen tiltakslyst og all energi forsvant som dugg for solen.
Fant jo ikke dette noe merkelig, da man er mye trøtt og sliten med nattevåk og baby i huset.

Høsten 2004 var jeg tilbake i 100 % stilling. Brente opp alt kruttet på jobb, kom hjem til ferdig dekket middagsbord (takk til snille mannen min), slepte meg fra middagsbordet til sofaen, der lå jeg i to timer før jeg kom meg opp igjen, da var det på tide med kveldsstell på 1-åringen, gjett om jeg fikk dårlig samvittighet etter hvert??

Det endte med sykemelding og diagnosen var utbrenthet...

Hanglet meg gjennom året, mye sykemeldt inn i mellom, en dag spurte en kollega om jeg hadde fått sjekket stoffskiftet mitt,noe jeg ikke hadde gjort.
Da prøvesvarene forelå, visste det seg at stoffskiftet mitt var litt lavt.
Jeg kunne ikke begynne med levaxin siden vi var under utredning for sekundær infertilitet.
Da jeg plutselig sto i handa med en positiv graviditetstest i januar 2006, begynte jeg på levaxin med en gang.

Det var litt om meg...

Nå har vi lyst til å prøve på babylaging igjen, men TSh verdien spiller ikke på samme lag som oss: 13/8-07 var den på 0.15, jeg håper på å finne riktig dose levaxin, slik at verdien kan krype opp mot det magiske 1-tallet igjen...