Hei alle sammen. Jeg er ei dame/jente på 53 som har hatt lavt stoffskifte i ca 10 år...har vel hatt det en stund før det også. Går på 100µg Levaxin og det har jeg gjort hele tiden bortsett fra de første månedene og jeg har enda ikke fått full uttelling av medisinen.
Jeg fungerer og klarer å jobbe i full stilling men alt utenom det krever en skikkelig kraftanstrengelse. Skulle gjerne ha orka å trimme litt men når jeg kommer hjem fra jobb klarer jeg ikke å motivere meg til å gå ut å gå en tur en gang.
Må innrømme at det er ikke like ille hver dag...to av ti ca er mye bedre.

Men jeg skulle så gjerne vært tilbake til mitt gamle jeg...da satt jeg ikke mye stille. Legen min hører villig på meg og prøver å skjønne mine problemer men som de fleste leger så er han ikke så oppdatert på stoffskifteproblemer. Han kikker på prøvene og sier at de ligger innenfor normalen.
Nå sist jeg var der sa han det virket som om jeg hadde reumatisme, ska ta ny prøve til høsten.
Jeg tar stoffskifteprøve hver 4 mnd sånn ca.

Ellers så er jeg gift med en forståelsesfull man (og godt er det for det er ikke lett å få andre til å skjønne hvordan man har det) og vi har to katter. Barna er voksne og bor ikke hjemme, skjønner ikke hvordan de med små barn og stoffskifteproblemer klarer å fungere i hverdagen.

Er kjempegla jeg fant dette forumet...