Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Dårlig form - urgh !
Hybrid View
-
28-07-07, 13:54 #1
Dårlig form - urgh !
Heisann dere ! Nå er det en stund siden jeg har vært her og lagt inn innlegg, selv om jeg er her og leser titt og ofte
For 3,5 - 4 måneder siden ble jeg tatt av armour/levaxin behandlingen og satt på levaxin/liothyronin, noe jeg har gått på tidligere også for de som ikke vet det. Ã…rsaken til at jeg ble tatt av armour, var at insulin nivået mitt hadde blitt veldig høyt og stoffskifte prøvene hadde endret seg veldig, følte meg overdosert så det er ikke så rart prøvene var merkelige.
Nå som jeg har gått på levaxin/liothyronin en stund har alle symptomene mine begynt å komme tilbake, tåkete hjerne, husker IKKE noe, alt går tregt, er trøtt, gråter for alt og er til tider veldig hard i magen til tross for at jeg har ulcerøs colitt og stort sett har diare.....
Startet på en dosering med 10mg tabl liothyroning og 150mg levaxin, men når jeg sluttet på det sist var jeg oppe i 20mg og 200mg, ganske store doser med andre ord, men jeg følte meg helt fin. Har selv økt dosen min til 15mg lio og 175mg levaxin for ett par uker siden, men føler meg bare trøtt og sliten, ikke jobber jeg mer enn 4-5 timer pr dag heller pga foten min..
Ankelen min som jeg datt og slo så fælt blir heller ikke veldig mye bedre og jeg skal nå til utredning på nevrologisk poliklinikk, men det er 52 ukers ventetid, så jeg skal prøve å benytte meg av fritt sykehus valg..
Nå er alt så ille at mannen min er like ved å flytte for han blir så frustrert av at jeg roter og tuller med alt :(
Blir helt frustrert av å ha det sånn, jeg som har vært i så fin form sååå lenge og lurer på om det er noen av dere som kan si noe om Aker sykehus og endokrinologene der, har lest her tidligere at alle der ikke er like "gode" og føler at Balderklinikken ikke er det beste for meg om dagen, mest fordi det er så dyrt..
Lignende tråder
-
Bedre form, men varierende på tsh...
Av gretal i forumet TSHSvar: 9Siste melding: 29-06-08, 15:30 -
Dårlig form, avvik i prøvesvar?
Av Hsn i forumet BlodprøverSvar: 15Siste melding: 17-08-07, 13:17 -
ELENDIG FORM
Av pusur i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 1Siste melding: 26-04-07, 21:00

Svar med sitat
Bokmerker