Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Hybrid View
-
30-05-07, 20:05 #1
Bruker
- Medlem siden
- May 2007
- Meldinger
- 3
Lavt/høyt stoffskifte, vannansamling.
Jeg har altså hatt lavt stoffskifte siden jeg var et lite barn, det var mamma overbevist om. Problemet var at de ikke klarte å ta blodprøver av meg, de fant ikke blodårene. De stakk og de stakk og til slutt ga de opp. Først når jeg var 18 fikk jeg konstatert lavt stoffskifte og begynte på levaxin. Det stabiliserte seg og nå har jeg for høyt stoffskifte og går på neo mercasol og litt levaxin.
Grunnet at jeg hadde lavt stoffskifte i så mange år uten behandling så har jeg jo diverse plager i tillegg til denne trøttheten. Jeg er jo blitt overvektig, la jo på meg av en grovbrødskive, men er på vei ned i vekt nå da,men har mange kilo å ta av. Det største problemet er egentlig dette vannet jeg har i kroppen. Har så mye av det, leggene mine ser sprengt ut, de er så full i vann og de er helt blå,det samme er armene mine. Legen sa at dette var pågrunn av stoffskiftet, og han vil ikke gi meg vanndrivende siden jeg er så ung og de tablettene kan føre med seg andre sykdommer som diabetes. Han sa vannet ville forsvinne når stoffskiftet stabiliserer seg, men hva er sjansen for det da? Noen andre som har erfaringer med dette? Jeg ser jo ikke ut.
En annen ting er at det på mange måter kjennes ut som om jeg har lavt stoffskifte samtidig som jeg har høyt,er dette mulig?
Takker så mye for svar.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
Høyt eller lavt stoffskifte?? Hva skjer?
Av Stratos i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 14-01-07, 22:34 -
Mulig å gå fra lavt til høyt stoffskifte?
Av Vilde i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 5Siste melding: 20-11-06, 15:58 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28

Svar med sitat
Bokmerker