Tenkte det var på tide at jeg la inn en presentasjon, etter å ha fått masse bra informasjon på dette forumet!! Jeg er en jente på 27 år, samboer(men gifter meg om litt over 1 uke, 26 mai(jippi) Fikk diagnosen lavt stoffskifte for litt under ett år siden, og som de fleste her vet godt, har det vært ett slitsomt år
Hadde kyssesyken julen -05, og etter det ble livet snudd-opp-ned kan man vel si. Ble ikke satt på medisiner før sommeren -06, og før det trodde jeg at jeg hadde blitt gal(det trodde vel nesten samboeren min også)
Men selv om Levaxinen har hjulpet noe, føler jeg meg langtifra som meg selv!!Nå føles det som jeg aldri kommer til det......
Gikk en liten stund på Liothyronin, noe som gjorde alt myyye verre, så det har legen og jeg kuttet ut. Har ingen god fastlege, men går jevnlig til Anne på Balderklinikken, som jeg virkelig føler har tatt meg på alvor. Det første hun gjorde var å sjekke vitaminer osv, og der tror jeg veldig mange fastleger ikke følger opp nok. Man føler seg ikke bra, når man mangler både vitaminer og mineraler!!
Ellers vil jeg bare takke alle her inne, dere sitter med enormt mye kunnskap(jeg er helt håpløs på det meste ang hypoterose) så er inspirasjon for meg til å lese mer
Kunne skrevet i timesvis om plager og sykdomshistorien min, men det blir jo bare kjedelig, og dere kjenner jo til de fleste

Vi snakkes igjen