Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Hybrid View
-
24-12-06, 11:28 #1
Hvor raskt blir man bedre hvis Liothyroninen hjelper?
Som dere sikkert alle har fått med dere, har jeg slitt voldsomt med tåkelagt hjerne i høst. Nå har legen endelig gått med på å la meg prøve Liothyronin selv om FT3 ble målt til 3.7, som er innenfor labbens grenseverdier (3.0 - 5.7). Hun mener fortsatt at jeg ikke trenger T3-tilskudd, men har nok nytte av Levaxinen, men jeg håper til det ytterste at hun tar feil. Ja, faktisk KLAMRER jeg meg til håpet om at hun tar feil..
Hvis Liothyroninen hjelper litt lurer jeg på om jeg skal skaffe meg en ny lege og få tak i Armour. Jeg bare MÃ… ha livet mitt tilbake.
Hvor lang tid tar det før man merker bedring dersom Liothyronin er tingen jeg trenger?
Jeg startet inntak igår, og føler meg bedre idag enn på lenge, men det skyldes vel mest av alt at det er JULAFTEN IDAG!!!
GOD JUL ALLE SAMMEN! Måtte dere få en riktig fredelig julefeiring og måtte 2007 bringe dere alle livet dere hadde før stoffskiftesykdommen i retur. Dere er gode å ha, men jeg skulle ønske ingen av oss trengte å være her. Klem!
Lignende tråder
-
Hvis man blir gravid.....
Av Linn i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 80Siste melding: 22-10-07, 18:32 -
Blir lydømfintligheten bedre?
Av mohaienne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 7Siste melding: 19-08-07, 18:57 -
Hvor raskt merke en doseøkning av Levaxin?
Av lolipop2000 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 10-07-07, 08:42 -
Blir ikke bedre etter operasjon...
Av sofus i forumet OperasjonssalenSvar: 12Siste melding: 14-02-07, 14:05 -
Hvor lang tid før medisinene hjelper?
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 14Siste melding: 13-02-07, 15:20

Svar med sitat
Bokmerker